MTB wegjes streek Galmaarden

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

MTB wegjes streek Galmaarden

Bericht door madrista666 »

Hi

Binnen een paar mnd verhuis ik naar de streek van Galmaarden, maar vermits ik daar géén ene weg weet was ik op zoek naar iemand die me daar de toffe wegskes kan laten zien!!! Zoek wel echt MTB plezier, zo min mogelijk op asfalt ( want dit haat ik ) :evil:

greetz

el jeffe
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

ik woon daar nu iets meer dan een jaar en heb toch al het een en ander ontdekt.. als ge zin hed om is af te spreke, laat ma wete he, as ge interesse hed moede adres of zo ma pb'en
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

Je hebt daar een blosoparcour. Ook aansluiting met parcour van G'Bergen en misschien ook van Gooik.

Dit weekend is er een toertocht in Herne (zondag). Dat ligt vlakbij...
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

galmaarden

Bericht door madrista666 »

De route in galmaarden is nogal flauwkes!!!!!!! Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel asfalt en echt waar als er bij mij nen km asfalt is dan zen ik ambetant, ik zeg het er direct bij is zijn nen echten MTB'er die zo min mogelijk asfalt wil nemen!!!! maar toch bedankt voor den info

normaal ga ik zondag in herne gaan rijden ( alé alst daar ook ni te véééél asfalt is hé ) ben jij er al gaan rijden?

Greetz

el jeffe
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Re: galmaarden

Bericht door kamikeli »

MADRISTA666 schreef:De route in galmaarden is nogal flauwkes!!!!!!! Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel asfalt en echt waar als er bij mij nen km asfalt is dan zen ik ambetant, ik zeg het er direct bij is zijn nen echten MTB'er die zo min mogelijk asfalt wil nemen!!!! maar toch bedankt voor den info

normaal ga ik zondag in herne gaan rijden ( alé alst daar ook ni te véééél asfalt is hé ) ben jij er al gaan rijden?

Greetz

el jeffe
Bijna nergens zal je knn mtb'en waarbij je zelden asfalt zal tegenkomen. Of 't moet zijn dat je langs een bos in de Ardennen gaat wonen en enkel dit bos als parcour zal nemen!!
Onlangs een TT gereden in Walcourt en daar was het percentage asfalt wel laag.

Het is dus zoeken naar mogelijke tussenwegen om die tarmac te vermijden, maar dikwijls moet je constateren dat boeren deze hebben ingepalmd. Zo is er in de route van G'Bergen ook een stuk afgezet door prikkeldraad!!

De route van Galmaarden heb ik zelf nog niet gereden, dus kan ik hier geen mening over geven. Ook over de TT in Herne heb ik geen gedacht. Asfaltstroken zullen er gegarandeerd tussensteken.

Greetz
Gebruikersavatar
Thommie
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 21 okt 2005 12:58
Rijdt met: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk

Bericht door Thommie »

Ge verhuist naar Galmaarden, hé vriend, niet naar de Ardennen of de Alpen.
Ik ken ze wel, de baantjes in de streek, maar met mensen die in elke post het woord "Haten" en "ambetant lopen" gebruiken wil ik die echt niet delen. Want die gasten "haten" wsl ook wel andere dingen die heel gewoon zijn in die streek zoals medemensen.

Verhuis dan liever van Halle naar Australïë.

verder doet ge maar, onze maatschappij is al vol genoeg van mensen die alles haten
(en mijn excuses om off topic te gaan).
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

wegskes

Bericht door madrista666 »

oejejoe gij zijt precies nen ambetanten zene!!!!!!!!! :evil:
as ge zo al begint zou ik zelf ni met u willen gaan rijden zo opgesmeten direct!!! géén probleem zene heb al iemand anders gevonden die dezelfde mening heeft als ik en mij de wegskes gaat laten zien daar!!!!
blijft gij maar op't asfalt rijden
:wink:
Thommie schreef:Ge verhuist naar Galmaarden, hé vriend, niet naar de Ardennen of de Alpen.
Ik ken ze wel, de baantjes in de streek, maar met mensen die in elke post het woord "Haten" en "ambetant lopen" gebruiken wil ik die echt niet delen. Want die gasten "haten" wsl ook wel andere dingen die heel gewoon zijn in die streek zoals medemensen.

Verhuis dan liever van Halle naar Australïë.

verder doet ge maar, onze maatschappij is al vol genoeg van mensen die alles haten
(en mijn excuses om off topic te gaan).
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

allez allez kindjes,
pakt ulle fietskes en gaat gaan spelen é :-D
Gebruikersavatar
PORO
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 14:52
Rijdt met: Cannondale Rush

Bericht door PORO »

Woon al 20 jaar in Galmaarden en ken bijna alle wegjes weg van den asfalt.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Amaai asfalt is er genoeg, goei wegskes zijn er dus ni!!!
Plaats reactie