Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

jep, van het ronsevaal

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Darkrider
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:17
Rijdt met: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black
Contacteer:

Bericht door Darkrider »

het ronsevaal , waar is dat?

Ik ben een aalstenaar, die nadien een paar jaar in merdert heeft gewoond en nu bijna 3 jaar in Affligem woont.

ps geeft er iemand gisteren (zaterdag) Affligem gereden?
ik heb hem gedaan en ben veel volk tegengekomen. =D>
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Darkrider schreef:het ronsevaal , waar is dat?

Ik ben een aalstenaar, die nadien een paar jaar in merdert heeft gewoond en nu bijna 3 jaar in Affligem woont.

ps geeft er iemand gisteren (zaterdag) Affligem gereden?
ik heb hem gedaan en ben veel volk tegengekomen. =D>
wel als ge de lichten hebt in erembodegem, dan gaat ge nog een straat verder waar ge op den hoek een videotheek hebt, ge draait linksaf en ge volgt gewoon de baan ( niet rechtdoor want dan zit ge op den hogeweg ), ge moet zo een drempelke over en dan de eerste straat links en ge zijt er, is niet zelf het ronsevaal maar bij de meeste het bekenst.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Darkrider
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:17
Rijdt met: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black
Contacteer:

Bericht door Darkrider »

ok

woont daar geen DJ in de buurt?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Darkrider schreef:ok

woont daar geen DJ in de buurt?
ik denk just naast de videotheek maar ben nie zeker

Gizmo 8)
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

J.S. schreef:
Miejster schreef:Er zijn plannen om dit parcours uit te breiden, misschien zelfs al in het voorjaar 2006...
Jep, da zou mogen. Want nu hebt ge enkel een blauwe route, die toch wat lichtjes is. Een rode erbij, zodat ge aan een toer van 45 km komt, zou positief zijn!

Interessant,is er al geweten wat,waar hoeveel km of zo?Rij deze route regelmatig en toch al enkele jaren.Nieuwe stukken zouden welkom zijn.
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

@anemon

Ik zal het even navragen, mijn zus is namelijk sportfunctionaris. (Ook Willy Teirlinck werkt hieraan mee). Ik hou jullie op de hoogte.

Ik weet dat, na opmerkingen van vele bikers, er reeds gezocht is naar enkele nieuwe stukken en een nieuwe lus om het parcours wat langer te maken. Wanneer dit nu allemaal concreet zal verlopen weet ik helaas niet.
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

Bedankt voor de snelle reactie =D> ,hopelijk kun je ons snel en goed nieuws brengen ik (wij) wachten hoopvol af
Gebruikersavatar
Brainfood
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: di 15 okt 2002 23:11
Rijdt met: Rotwild, Cannondale

Bericht door Brainfood »

yep, ik was er met mijn vrouwke aan het werk. Ze een beetje initiëren in het mtben.
Gebruikersavatar
Darkrider
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:17
Rijdt met: Carbon frame, RockShox Duke, full xt, magura hs33, mavic crossland black
Contacteer:

Bericht door Darkrider »

Ik
zal het even navragen, mijn zus is namelijk sportfunctionaris. (Ook Willy Teirlinck werkt hieraan mee). Ik hou jullie op de hoogte.

Ik weet dat, na opmerkingen van vele bikers, er reeds gezocht is naar enkele nieuwe stukken en een nieuwe lus om het parcours wat langer te maken. Wanneer dit nu allemaal concreet zal verlopen weet ik helaas niet.

Is dat in affligem dat uw zus sportfunctionaris is?
Geeft het gemeentbestuur hier iets in te zeggen?
Plaats reactie