Mountainbike.be Tenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gast

Bericht door Gast »

anders even afspreken voor op te halen
ik ben van wezemaal en werkt te aarschot
kan dus dat truitje oppikken en aan kadee geven bij de volgende meeting (24september)
Gebruikersavatar
Geronnimo
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 24 jul 2005 18:44
Rijdt met: Merida Matts sport 700
Contacteer:

Bericht door Geronnimo »

hoihoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een outfit om te gaan biken want ons moeder die blijft nie lachen me jeansbroeken die zwart zien van de smeer of stukken uitgereten zijn...
en vermits ik hier lid ben, waarom niet in een blitse outfit van deze bovenstebeste site =D>
daarom dit vraagje, wat is praktisch het beste haalbaar voor algemeen gebruik? korte broek- lange broek korte mouwen, lange mouwen...
ook qua maten. in het gewone leven heb ik maat 28 in broeken en een Medium of small in de tshirten. wat dan aan te raden ivm de maten voor een uitrusting?
greetz
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Geronnimo schreef:hoihoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een outfit om te gaan biken want ons moeder die blijft nie lachen me jeansbroeken die zwart zien van de smeer of stukken uitgereten zijn...
en vermits ik hier lid ben, waarom niet in een blitse outfit van deze bovenstebeste site =D>
daarom dit vraagje, wat is praktisch het beste haalbaar voor algemeen gebruik? korte broek- lange broek korte mouwen, lange mouwen...
ook qua maten. in het gewone leven heb ik maat 28 in broeken en een Medium of small in de tshirten. wat dan aan te raden ivm de maten voor een uitrusting?
greetz
Denk dat het best is dat je past hoor, volgens mij is dit mogelijk op Expo Velo waar we een stand hebben, best eens informeren bij Kadee. :wink:
Gebruikersavatar
Geronnimo
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 24 jul 2005 18:44
Rijdt met: Merida Matts sport 700
Contacteer:

Bericht door Geronnimo »

expo velo? waar, wanneer en hoe:-)
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Geronnimo schreef:expo velo? waar, wanneer en hoe:-)
www.expo-velo.be , Mountainbike.be is daar aanwezig met een stand.
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Bericht door Herder Ben »

Joriz schreef:Vandaag alles aangekregen, heb alles in XL gepakt.
Ferm spul wel :)
Alleen de korte en lange broek mocht een maat kleiner omda ze een heel klein beetje te lang is ma het is zo ook goed hoor :) Truikes passen perfect :)
1.80m en 79kg
Voor 1m85 en 74kg zal de XL dus perfect zijn ?
RSCA-lad
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 20:04
Rijdt met: Trek

Bericht door RSCA-lad »

Ik heb gisteren mijn tenue ontvangen. Tpast perfect. Bedankt voor de vlotte service!
Haegike
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 27 sep 2005 14:15
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door Haegike »

is er iemand uit de regio lier (boechout of ranst kunnen handig zijn) die een tenueke hebben?
ikzelf ben 1.80m en weeg 85kg (hopelijk binnen een tijd wat minder) en ik zou graag ongeveer weten hoe groot ik moet gaan en aangezien ik niet direct in zottegem kom...

als ik trouwens een pakket bestel, hoe moet ik dan de maten kiezen?

mvg,
Stijn
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Haegike schreef:is er iemand uit de regio lier (boechout of ranst kunnen handig zijn) die een tenueke hebben?
ikzelf ben 1.80m en weeg 85kg (hopelijk binnen een tijd wat minder) en ik zou graag ongeveer weten hoe groot ik moet gaan en aangezien ik niet direct in zottegem kom...

als ik trouwens een pakket bestel, hoe moet ik dan de maten kiezen?

mvg,
Stijn
Stijn, je kan altijd komen passen bij thuis in Kontich. Stuur me effe een PB voor meer info.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Is er eventueel sprake van een soort thermovest in het gamma ?
Plaats reactie