zoek bikepartner uit omgeving Aalst

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Er zijn er ook wat van opwijk en moorsel
mocht ge eens zin hebben om mee te gaan biken
Als het weer meezit en de katers niet te talrijk zijn, is er zelfs een man of 7 die kan meerijden

streets
merckx
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 apr 2005 00:18

Bericht door merckx »

Hallo Anita,


Ik ben 30 jaar en uit de streek Herzele/Zottegem.

Mocht je interesse hebben om ergens te biken en af te spreken, geef een seintje aub.

Groetjes
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Anita,

Ik ben ook van Erembodegem, van het centrum. We gaan, met enkele vrienden, regelmatig naar toertochten of rijden een eigen tochtje. Meestal op zondagochtend, soms ook op zaterdagnamiddag. Als je eens wil meefietsen, stuur maar een bericht.
wimski
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 21 okt 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door wimski »

Dag Anita,

Normaal rij ik komend weekend in Baardegem en als je nog iemand zoekt om mee te gaan wil ik dat wel doen. Mag ik wel weten welk niveau je hebt en leeftijd eventueel.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ik vrees dat Anita geen zin meer heeft om te antwoorden want sindsdien ze dit topic heeft opgestart heb ik er niks meer van gehoord.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Anita,

Wij zijn een groepje (een paar twintigers, en dan wat dertigers/veertigers) uit Erpe-Mere en als je zin hebt om (af en toe) mee te rijden, laat dan iets weten. Stuur een PB met je email en dan zet ik 'm wel op onze mtb-mailingslist.

Fieldbiker
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

fieldbiker schreef:Anita,

Wij zijn een groepje (een paar twintigers, en dan wat dertigers/veertigers) uit Erpe-Mere en als je zin hebt om (af en toe) mee te rijden, laat dan iets weten. Stuur een PB met je email en dan zet ik 'm wel op onze mtb-mailingslist.

Fieldbiker
Sta ik daar al op? Zoniet: Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Quadrifoglio schreef:
fieldbiker schreef:Anita,

Wij zijn een groepje (een paar twintigers, en dan wat dertigers/veertigers) uit Erpe-Mere en als je zin hebt om (af en toe) mee te rijden, laat dan iets weten. Stuur een PB met je email en dan zet ik 'm wel op onze mtb-mailingslist.

Fieldbiker
Sta ik daar al op? Zoniet: Afbeelding
Je staat er inderdaad op ....

Field
Plaats reactie