O2 Bikers Oktober

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
P€T€R
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 18:41
Rijdt met: Granville

Bericht door P€T€R »

Idd ik heb de mijne ook nog ni gehad. Eerste keer da 't zolang duurt.
Japs
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 30 jun 2002 02:00

Bericht door Japs »

Bij mij kwamen die vroeger ook altijd veel later toe dan ze in de krantenwinkel lagen. Heb al een hele tijd geen abonnement meer. Ik vind ze ook niet interesant meer. Door de verschillende mtb-forums, krijg je nieuwigheden en dergelijke veel sneller te lezen en te zien. Tegen de tijd dat het tijdschrift in de bus valt, zijn de meeste dingen al achterhaald. Ook de tests in O2 vind ik zelden interessant. Meestal koop ik Franse, Engels of Duitse tijdschriften. Zijn iets duurder, maar veel interessanter. In Leuven heb je op de Diestse een grote krantenwinkel waar ze echt zo wat alles hebben wat je je maar kan indenken van tijdschriften. Daar hebben ze een tiental verschillende mtb tijdschriften.
Gebruikersavatar
Tokke
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 17:25
Rijdt met: C'Dale Taurine Team 2008

Bericht door Tokke »

Japs schreef:Bij mij kwamen die vroeger ook altijd veel later toe dan ze in de krantenwinkel lagen. Heb al een hele tijd geen abonnement meer. Ik vind ze ook niet interesant meer. Door de verschillende mtb-forums, krijg je nieuwigheden en dergelijke veel sneller te lezen en te zien. Tegen de tijd dat het tijdschrift in de bus valt, zijn de meeste dingen al achterhaald. Ook de tests in O2 vind ik zelden interessant. Meestal koop ik Franse, Engels of Duitse tijdschriften. Zijn iets duurder, maar veel interessanter. In Leuven heb je op de Diestse een grote krantenwinkel waar ze echt zo wat alles hebben wat je je maar kan indenken van tijdschriften. Daar hebben ze een tiental verschillende mtb tijdschriften.
Das in de IMS zeker e?
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Bericht door profi »

Hoeveel kans heb je om eens met je foto in een blad te staat en dan nog een mtb blad. Deze maand is het van dat . Zie maar op bladzijde 16 van O2 bikers voor de mensen die me nog niet kennen. Foto is genomen tijdens de raid ardennais te Coo.
Grt profi :-D
wheely
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 23:50

Bericht door wheely »

profi schreef:Hoeveel kans heb je om eens met je foto in een blad te staat en dan nog een mtb blad. Deze maand is het van dat . Zie maar op bladzijde 16 van O2 bikers voor de mensen die me nog niet kennen. Foto is genomen tijdens de raid ardennais te Coo.
Grt profi :-D
nice pic !!!
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

levka schreef:wat vinden jullie van de inhoud?
ik ben verbaasd hoe weinig nuttige info er deze keer instaat!
ook de kwaliteit van de artikelen stel ik mij steeds meer vragen.
Wat zou je dan veranderd willen zien? Er staat deze maand wel redelijk wat sport in, maar eind augustus-begin september is dan ook de periode van de kampioenschappen geweest...
Gebruikersavatar
Chase
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:44
Rijdt met: ene me vitesse en 2 zonder

Bericht door Chase »

Ik heb me geaboneert 27 september en ik heb nog altijd geen boekje gekregen. :(
Wat zou ik nu best doen?
thx
Gebruikersavatar
trailstar
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: wo 12 mar 2003 20:53
Rijdt met: Rocky Mountain ETSX70, Ludo Postfiets

Bericht door trailstar »

Kdenk da ge uw eerste boekje dan pas in november zal krijgen. Bij mij was dit ook zo.
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Bericht door Byorka »

Ik was lid geworden begin augustus. Nadat ik half september nog geen O2 bikers in de bus had ben ik meerdere malen gaan mailen en uiteindelijk een paar keer gebeld. Na weken van vooral wachten heb ik eind september de betreffende O2 alsnog toegestuurd gekregen. In nu natuurlijk ook van oktober.
Plaats reactie