bikester 24u gezocht???

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

bikester 24u gezocht???

Bericht door natascha »

We zijn op zoek naar vrouwelijke bikesters die het zien zitten om ons ploeg te vergezellen voor de 24u van Westerlo op 2 en 3 juli.(ook Lieve vant forum is erbij)
Dit jaar moeten we 2 dames missen wegens vakantie en zijn we dringend op zoek naar vervanging.Dus,dames ???
We zullen er aanwezig zijn met 3 teams,waaronder 2 mannenteams.Vorig jaar zijn we eerste geeindigd (waren maar 2 damesteams ...!!!) en dit jaar heb ik al vernomen dat er stevige concurentie zal aanwezig zijn.
Dus wie zich geroepen voelt ... :bounce: :bounce: Het is echt een aanrader!
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Hoi, zal eens zien of ik kan en zal asap iets laten weten. Kan je misschien wat meer info geven over de organisatie enzovoort?

Ga eerst nog eens navragen of ik dit wel in mijn schema mag inbouwen van de dokter zodat ik niet teveel doe vooraleer de marathonwedstrijden beginnen deze zomer...(moet nogal opletten voor knie... :evil: )

groetjes
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

bikester 24 u

Bericht door natascha »

Zou tof zijn als je kon meedoen.

start zaterdag 16.00.
Vorig jaar hebben we overdag om het 1/2 u gewisseld en s'nachts om het uur.S'nachts worden de stukken in het bos eruitgelaten.We reden toen overdag een gem. van 26-27km/u en s'nachts 28-29km/u. Dit jaar zal het gem. wat lager liggen vermits het parcour wat veranderd is.Inschrijving is 20€ Je kan ook is kijken op www.bike4fun.be.

Woensdag 8 juni komen we om 18.30 bijeen om het parcour te verkennen en een drankje te nuttigen.(samenkomen aan het voetbalplein van Westerlo)Mocht je zin hebben om te komen?Iedereen welkom!
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

leuk idee, maar dat tempo ligt me toch net iets te hoog.... ben eerder biker die rijdt voor de fun en heb dus geen gewoonte om zo'n tempo te maken, laat staan aan te houden

Maar: veel succes ermee. Moest het wat dichter tegen Gent liggen ik kwam eens supporteren....
Gebruikersavatar
Lieve
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 15 mei 2002 02:00
Rijdt met: Scott Boulder
Contacteer:

Bericht door Lieve »

Parcours is op een kleine single track in 't bos na, zo plat als een biljartbal en met keiharde ondergrond. Je kan perfect met semi-slicks rijden en als je bij een groepje mannen in 't wiel kan hangen, is 't echt wel vliegen. 't Is dus eigenlijk meer cyclocross dan mountainbiken. Toffe sfeer en veel ambiance. Zeker een aanrader. Wat kunnen we nog meer vertellen om jullie te overtuigen???
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

Bericht door natascha »

mtb grietje schreef:Hoi, zal eens zien of ik kan en zal asap iets laten weten. Kan je misschien wat meer info geven over de organisatie enzovoort?

Ga eerst nog eens navragen of ik dit wel in mijn schema mag inbouwen van de dokter zodat ik niet teveel doe vooraleer de marathonwedstrijden beginnen deze zomer...(moet nogal opletten voor knie... :evil: )

groetjes
en,zie je het zitten om met ons mee te doen???

:bounce: :bounce:

groetjes
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

:oops: :cry:
zondag in Mazy zware val gedaan en lig nu voor enkele dagen met mijn pols in de gips tot er uitsluitsel is of er iets gebroken is of niet. Ik heb het gevoel dat er niks gebroken is (of gebarsten) maar wel dat die spier aan mijn duim serieus gekwetst is. Voorlopig kan ik dus nog niks zeggen over het verdere herstel. Morgen ga ik naar de orthopedist om te zien wat er nu eigenlijk aan is...

Jammer, maar helaas...


anderzijds, het moet ooit de eerste keer zijn om zwaar te vallen... :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

@ mtb grietje: da's een van de nadelen van de sport hé, t'kan soms eens grillig mis gaan :-? Hopelijk is het idd niet te ernstig alvast spoedig herstel gewenst :wink:
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

bikester 24u gezocht???

Bericht door natascha »

mtb grietje
een spoedig herstel en hopelijk is het niet te erg zodat de bike niet te lang aan de kant moet blijven
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

De mtb moet misschien wel een tijdje aan de kant, de wegfiets niet... Trainen zal gaan, schokken opvangen minder...

Vanmiddag valt het verdict!
Plaats reactie