De bodywarmer is af!!!!!!!!

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

De bodywarmer is af!!!!!!!!

Bericht door ka.dee »

Yoehoe,

Gisteren goed nieuws ontvangen van Crazy D.
De bodywarmers zijn bedrukt. :D :lol: Ik mag ze vanavond gaan halen.
Rest ons enkel nog de verzending. Dit gaat gebeuren via een koerierdienst. De kosten hiervoor zijn navenant, maar via de Crazy is er toch iets geregeld om de kosten een beetje te drukken. Verwittig best de buren voor het geval je zelf niet thuis bent.
Levering zal nog van de week gebeuren, ten laatste midden volgende week. Dit hangt een beetje af van waar je woonplaats juist gelegen is.

Welke tt gaan jullie zondag rijden (diegene die een bodywarmer hebben besteld :wink: ) Indien er meerdere personen dezelfde tt rijden kan er eventueel afgesproken worden om te leveren op de tt zelf.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

da es heel tof dat ze af zen maar ik kan spijtig genoeg nie op mijn buren rekenen hoor want ze steken em nog liever in brand dan em af te geven erna, tenzij dat ge kunt zeggen op welke dag deze gaat toekomen thuis want ik zen alle dagen werken ook. komen deze smorges toe of inde namiddag dan ik ik nog een regeling treffen ervoor.
Gebruikersavatar
jef
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Exodus Rock 03 LX XT / Cannondale jekyll 1000 XT

Re: De bodywarmer is af!!!!!!!!

Bericht door jef »

YESSSSSSSSSSSSSSSSS :bounce:

Ik ga den TT van werchter doen denk ik ( als't niet teveel bijregend)

Di en woe is er altijd iemand thuis.
Heb jij mijn adres Kadee??? :roll:
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Kadee, kan je per persoon een leverdatum doorgeven aan die koerierdienst? Mijn voorkeur gaat dan uit naar woensdag of donderdag (deze week) of heel volgende week.
komende zondag rij ik de TT van Wechelderzande.
Of misschien nog beter: is het Crazy die ze bij den drukker gaat halen? Dan wil ik de mijne wel bij de Crazy ophalen.

Goe werk geleverd gasten!! :thumb:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

als je een datum mag kiezen dan kies ik woensdag 22 januari dan ben ik 1 dag thuis, tenzij de koerier komt voor 09.30 dan ben ik nog nie werke.

zal adres in prive bericht zetten he kadee
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik zit met een probleem,ik ga verhuizen, normaal staat mijn adres nog hetzelfde tot 1 maart.maar ge moogt de mijne ook aan de crazy geven, ik zal hem dan wel hebben als we nog is gaan biken aan't fort van borsbeek :wink: zondag zit ik in wechelderzande, dus daar kan ik hem ook komen halen :wink:
Zjokke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 nov 2002 15:04
Rijdt met: Giant

Bericht door Zjokke »

:bounce: :bounce: :bounce: ik heb 'em al :bounce: :bounce: :bounce:
Stond er ineens ne kadee voor mijn deur met nen body-warmer in zijn pollen. Van service gesproken :D
Stevig geval (den body-warmer) alleen van der naar te kijken breekt het zweet me al uit, en der zitten genoeg zakken aan om mijn sleutels in tienvoud te verliezen. Ni geklaagd, het ideaal om in de winter een terraske te leggen :wink:
en een schoon tekeningeske natuurlijk
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Speci en Black Phantom,

Om hoe laat denken jullie te vertrekken zondag. Ik wel wel naar Wechel rijden om jullie bodywarmer te leveren. Natuurlijk mogen het altijd meer dan twee personen zijn, dus zijn er nog die zondag eventueel naar Wechel willen komen?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Kadee schreef:Speci en Black Phantom,

Om hoe laat denken jullie te vertrekken zondag. Ik wel wel naar Wechel rijden om jullie bodywarmer te leveren. Natuurlijk mogen het altijd meer dan twee personen zijn, dus zijn er nog die zondag eventueel naar Wechel willen komen?
maakt nie uit voor mij, 9u aan de inschrijving?
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Kadee schreef:Speci en Black Phantom,

Om hoe laat denken jullie te vertrekken zondag. Ik wel wel naar Wechel rijden om jullie bodywarmer te leveren. Natuurlijk mogen het altijd meer dan twee personen zijn, dus zijn er nog die zondag eventueel naar Wechel willen komen?
Kadee, ge zijt te goed voor deze wereld :bom:
Ik heb de zaterdagavond nog een late nieuwjaarsreceptie, dus ik zal denkelijk pas tegen 10.00 u daar zijn :drunk:
Als g' het ni ziet zitten om op mij te wachten: geef hem misschien aan de Speci. Hij woont ni zo ver van mij; Ik spreek dan wel verder met hem af om hem daar te gaan halen. Dan zijt ge toch ni verniet gekomen moesten we elkaar missen.
Plaats reactie