Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
malfieboy
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 04 okt 2004 22:44
Rijdt met: Commençal VIP Nuts

Bericht door malfieboy »

Whoops schreef:135??????????? Ik heb minstens 200 ingehaald.......... :^o
Ze zijn maar begonnen vanaf 100
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

denk dat er 132 gestart zijn voor de chrono

heb just klein verslagje op onze site gezet
2 man van ons in de top-10 :-)
ikzelf 42ste, ben tevreden, na 5 weken inactiviteit door liesbreuk...
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

guntherds schreef:denk dat er 132 gestart zijn voor de chrono
2 man van ons in de top-10 :-) ikzelf 42ste, ben tevreden, na 5 weken inactiviteit door liesbreuk...
Proficiat, mannen - goed gereden!
kristof bruyneel
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: za 06 dec 2003 17:41
Rijdt met: cannondale

Bericht door kristof bruyneel »

beste bikers allemaal bedankt !!

132 chrono rijders
1312 bikers in totaal
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

Eerste lange afstand van het jaar :roll:
Na 10km ofzo al in een klein valpartijtje terecht gekomen, maar dit kon mij niet tegenhouden ;)
zwaar afgezien aan de kluisberg :drunk: gelukkig boven beetje kunnen recuperen aan de bevoorading :-D
Uiteindelijk 65ste in 4:39min kan (lees onder moet) beter :oops:
Gebruikersavatar
muddy_
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 08 nov 2004 13:03
Contacteer:

Bericht door muddy_ »

@berggeit: khad toch minstens verwacht dat ge uw inschrijvingsgeld ging terugverdienen (top 16?), na die chique prestatie op de beachrace. :wink: neenee, proficiat! goe gereden! En ook heel de toer solo?!

De winnaar moet zowat iedereen zijn voorbijgestoken, als hij pas om 5 voor halftien is gestart. Kan het dat ie op onderweg af en toe geholpen werd door 'ploegmaats' die hem enkele km's meetrokken, dan moesten afhaken waarna een volgende verderop het parcours overnam?
VdB
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2; Stevens Twinpower

Bericht door VdB »

Ook gestart zondag. Reeds om 7u45 vertrokken voor de chronotocht en van in het begin goed in het ritme gekomen. In de eerste lus al enkele chronorijders die voor me gestart waren ingehaald. Begin tweede lus beetje last van de toertochtrijders, maar vanaf de splitsing naar de 75 niet veel volk meer op mijn weg gehad. Aan de derde controle te horen gekregen dat ik de eerste chronorijder was. Het bleef goed gaan, enkel de laatste 10 km begon het toch zwaar te worden.
Uiteindelijk na 3u47 als eerste chronorijder aangekomen in Waregem, praktisch gans de weg alleen gereden. Vanaf dan was het bang afwachten wat de rest van het deelnemersveld ging doen. Na zo'n 30-tal arriveerders stond ik nog altijd bovenaan de lijst. Toen ik echter Rondelez over de streep zag bollen wist ik dat het niet voor mij ging zijn vandaag. Uiteindelijk wist ook nog een andere renner zich tussen Rondelez en mij te nestelen waardoor ik op een derde plaats eindigde.

De prachtige organisatie, het schitterende weer, het snelle doch mooie parcours, de gezellige sfeer en natuurlijk het goede eindresultaat maakten dit voor mij een zeer geslaagd evenement! Op naar de volgende zou ik zeggen :-D
Gebruikersavatar
xlr8
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 14:11
Rijdt met: Scott Spark 20
Contacteer:

Bericht door xlr8 »

ik vroeg me eigenlijk ook al af waarom Rondelez zo laat start om dan naar iederen te moeten roepen om te passeren
Gebruikersavatar
Severus
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door Severus »

Misschien roept hij wel graag : Uit de wége, chrono :drunk:
Gebruikersavatar
muddy_
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 08 nov 2004 13:03
Contacteer:

Bericht door muddy_ »

Misschien omdat je best 3 uur voor de start al eet. Als je dan om 8u wil starten, moet je eigenlijk om 5u al stevig aan het ontbijten zijn. Voor een goeie prestatie zal het dus misschien toch beter zijn wat later te starten.
Plaats reactie