Mountainbike.be Tenue
Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
- Iglo
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott, Specialized, Scott
Het zou helpen mocht je het merk van je huidige tenue erbij zetten. Velen onder ons hebben immers - naast DE tenue natuurlijk - ook kledij van andere merken. Zo kunnen we vergelijken en je misschien verder helpen.Joriz schreef:ik zou mij het herfstoakket wille aanschaffen, maar ben aan het twijfelen over de maten. Mijn huidig tenueke is allemaal XL en is volgens mij net iets te groot, dus kweet nie of ik L of XL zou moete hebben. Ben 1.80m, 79kg.
Kheb die maten thread al is doorgelezen...
Greetz
Iglo
- Joriz
- Mountainbiker
- Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza
Is een tenue van Itek zelf (die winkel), denk nie dat er iemand ook zoiets heeft :)Iglo schreef:Het zou helpen mocht je het merk van je huidige tenue erbij zetten. Velen onder ons hebben immers - naast DE tenue natuurlijk - ook kledij van andere merken. Zo kunnen we vergelijken en je misschien verder helpen.Joriz schreef:ik zou mij het herfstoakket wille aanschaffen, maar ben aan het twijfelen over de maten. Mijn huidig tenueke is allemaal XL en is volgens mij net iets te groot, dus kweet nie of ik L of XL zou moete hebben. Ben 1.80m, 79kg.
Kheb die maten thread al is doorgelezen...
Greetz
Iglo
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...
Bericht door farmer/cowboy »
Ik ben 1m74 en weeg 73-74 kg enne ik pas perfect in een L. De winterbroek is ietsiepietsie te lang...
- Jens
- Mountainbiker
- Rijdt met: Specialized Rock Hopper Pro disc
ik ben een meter 80, rond de 73 kilo en ik heb me een M besteld, en ik ben hier zeer content van!!!! Tis goed strak, maar niet dat je er niet meer in kan, echt ideaal!
Het enige wat misschien iets beter kon, is de windtex, mijnen nek is daar iets te dik voor. Daar had ik misschien beter een large genomen. Maar voor de rest is hij gepast, en ik doe dan altijd nog een buff-sjalleke aan, daarmee is dit probleempje ook opgelost.
Het enige wat misschien iets beter kon, is de windtex, mijnen nek is daar iets te dik voor. Daar had ik misschien beter een large genomen. Maar voor de rest is hij gepast, en ik doe dan altijd nog een buff-sjalleke aan, daarmee is dit probleempje ook opgelost.