grand halleux ebbt

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

grand halleux ebbt

Bericht door kristofbomans »

Heeft iemand er al gereden? Zijn het twee ronden van 20km?

Hoe ist parcours?
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Uit een ander topic gelezen dat het twee ronden van 20km zijn. Voor de rest weet ik er ook ni veel over, behalve dat het om 10h start.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Als je "ebbt grand-halleux" in google ingeeft, krijg je info genoeg!
Zo kan je het hoogteprofiel zien en kom je te weten dat het blijkbaar niet twee identieke toeren zijn,...

en de gebruikelijke info vind je op hun site http://www.ebbt.be.

Hopelijk blijft het tamelijk droog tot dan... kan ik rustig m'n klimmen wat oefenen.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

slow motion schreef:Als je "ebbt grand-halleux" in google ingeeft, krijg je info genoeg!
Zo kan je het hoogteprofiel zien en kom je te weten dat het blijkbaar niet twee identieke toeren zijn,...

en de gebruikelijke info vind je op hun site http://www.ebbt.be.

Hopelijk blijft het tamelijk droog tot dan... kan ik rustig m'n klimmen wat oefenen.
ikke had verleden jaar 830hm , dus gene kattepis . En euuuuuuuuuuu rustig klimmen , gaaaaaaaaaas geven ja
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

jo schreef:ikke had verleden jaar 830hm , dus gene kattepis . En euuuuuuuuuuu rustig klimmen , gaaaaaaaaaas geven ja
Het eerste ureke zal echt wel rustig tempo klimmen worden (eerste keer bergjes dit jaar) en naargelang wat er na dat uur nog inzit of rustig blijven klimmen :-? of achtervolgeuh!! :wink:

Enige nadere info over het parcours? Technische stukken? Kans op platrijden,...?
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

ikke geweest , amaai mijn frak . veel volk meer als verleden jaar , en een paar grote namen .
Aangekomen , mij aan het klaarmaken en dan ging ik naar de start rijden en al direct pech , mijn middenblad is versleten en kon er niet meer op rijden , ik geef toe da ik wist dat hij aan vervaning toe was , maar tees , kem er naar gekeken en de tanden waren puntjes , manman . Heb nog zitten twijfelen of ik wel ging starten maar heb het dan toch maar gedaan . ikke op mijn groot en klein blad verder gereden .
Het parkour was totaal anders , 1 toer van 40km , was wel een zeer mooie , singel traxs tot en met , pittige klimmekes , maar super veel modder , stukken waar men moest wandelen door de modder . der waren wegskes bij van , waar sturen ze ons nu weer door . ( in de zomer als het droog ligt zal da wel zalig biken zijn , zijt daar maar zeker van .)
Ik stond zo goed als achteraan en met die smalle wegskes kon men gewoonweg niet passeren , kem dan maar op mijn gemakske verder gereden (ben zelfs nie in het rood gegaan ) .
Ik had een tijd van 2h38 op de 40km , den eerste had iets van 1h46 .
aja 758hm


al morgen kan ik den boel vervangen .
Gebruikersavatar
vdc
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: do 03 jun 2004 22:21
Rijdt met: Lierde

Bericht door vdc »

...foto's zij altij welkom hé...

Ben es benieuwd wat we hebben gemist... :(
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

vdc schreef:...foto's zij altij welkom hé...
Diegene die meereden met fototoestel zullen toch een waterdicht exemplaar nodig gehad hebben :roll:

Het parcours was vrij vochtig (vooral in het begin, naar het einde toe ok), maar toch wel de moeite, leuke klimmetjes gevolgd door snelle afdalingen (hoe kan het ook anders) #-o
Was eerste keer Grand-Halleux (aan een 'niets moet alles mag'-tempo) en zeker voor herhaling vatbaar! Dikke fun!!

Dank u, aan de mensen van de organisatie, die in enkele afdalingen duidelijk aangaven waar men volledig in de remmen moest gaan, om een parcourskronkel te kunnen aansnijden!
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Bericht door kristofbomans »

hoi, ook geweest, net verloren in de spurt van Benkink, ik had te laat door dat de aankomst er lag, spijtig dat er geen aanduiding stond van de laatste kilometer of zo, maar ja. niets aan te doen.
xav
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 23 nov 2004 18:22
Rijdt met: Granville

Bericht door xav »

schoon toerke,

alleen jammer dat de organisatie een beetje chaotisch was.
Blijkbaar wist er bijna niemand dat het 1 grote ronde was ipv 2, met als gevolg dat er veel begeleiders zelfs hun bidon hebben mogen opdrinken.
De uitslag klopt gelijk ook niet, ik sta er toch niet in.
Maar dat verwonderd me niet echt, met alle respect voor dat meisje dat aan de aankomst de nummers opschreef, maar iemand alleen kan dat niet.
Plaats reactie