18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Bericht door Jumping Jack »

Zaterdag organiseert VC Felco Gavere weer de Slag rond Gavere vtt, met 4 afstanden (40 - 60 - 90 - 105 km) en wss de nodige hm's.

Ik vrees alleen een beetje voor de staat van de ondergrond gelet op de regen die er al gevallen is, en die er deze week nog zou vallen...
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Bericht door cowboy peter »

ik deze al verschillende keren gereden, en het parcours blijkt m.i. niet zo modder gevoelig te zijn. Hier en daar eens een strookje , maar niets onoverkomelijks. Deze voelt voor mij meestal aan als de start van het seizoen. De eerste maal naar de heuvels, de langere afstand. ik kom hier wel graag
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Bericht door Jumping Jack »

Na een droge week zou er enkel vannacht een beetje regen vallen. Morgen zou droog blijven tot na 16u, ideaal dus! Bandjes gepompt, ketting gewaxt.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Bericht door Jumping Jack »

Amai, t was lastig en plezant (o) . Glibberig bovenlaagje na de regen van vannacht en de ochtend, hier en daar wat diepere modder maar niets onoverkomelijk. Na een tijdje vanalles uitgespeeld want het zonnetje kwam er uiteindelijk goed door.

Thuis gekomen met 118km op de teller (met de fiets naar daar en terug dus een 10km extra) en een 1150 hm’s.

De pecannotentaart op de 1e bv was heerlijk, net zoals de bbq worst op t einde. Heerlijke dag gehad, merci aan de organisatie om nog zo’n lange ritten aan te bieden (o) .
Gebruikersavatar
BOB DE STOEMPER
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:34
Rijdt met: CUBE REACTION HPA 2016

Re: 18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Bericht door BOB DE STOEMPER »

Een SPOEDIG HERSTEL aan de biker die daar ongelukkig over de kop ging met alle gevolgen vandien kermend van de pijn.
De hulpdiensten waren redelijk snel terplaatse.
Vandamke
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 18:36
Rijdt met: Thompson Team Pro

Re: 18.03.2023 [OVL] Slag rond Gavere

Bericht door Vandamke »

Maar de 40 km gedaan maar..... met grote voldoening.... dak da bosje in het begin v.d. rit zonder ook maar 1 voet aan de grond aangedaan heb :-)
Plaats reactie