Forum update

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
oldschoolbiker
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: di 08 feb 2011 13:56
Rijdt met: old

Re: Forum update

Bericht door oldschoolbiker »

RigolleM schreef: za 07 nov 2020 12:55
BGT schreef: vr 06 nov 2020 13:31 Het is design is wat frisser dan het vorige. Leuk.
Ik begrijp dat jullie de reclame nodig hebben om de site in de lucht te houden maar de reclame in de posts is vervelend.
Als die tussen de posts kan verschijnen zou dit een verbetering zijn.
Om een forum in de lucht te houden, heb je geen reklame nodig, een forum heeft weinig of geen onderhoud nodig. Dat je inkomsten nodig hebt om dagelijks een site up to daten (bv. iemand die de web content aanpast te betalen) dat kan ik begrijpen of om artikels te schrijven, etc., maar beperk die reklame op een forum, dit is zeer irritant!
volledig mee akkoord
tegenwoordig kost het voor een forum online te houden bijna niets meer
dus stop met de reclame door onze strot te rammen
hierdoor haken steeds meer en meer vaste en oudere leden van mountainbike.be af
ik ben aan het kijken voor reclameblockers te installeren en ik denk dat ik niet de enige ben
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: Forum update

Bericht door dirkdierickx »

oldschoolbiker schreef: do 12 nov 2020 14:35 ik ben aan het kijken voor reclameblockers te installeren en ik denk dat ik niet de enige ben
standaard plugin bij mij, ik snap niet hoe sommige mensen nog op het web kunnen surfen zonder.
en ja, sites zullen die reklame wel nodig hebben om te blijven bestaan, maar ze lokken het wel zelf uit. op bepaalde sites moet je soms op zoek gaan naar de eigenlijke content tussen alle reklame. en zoals ik het nu hoor is het ook hier ook te overdreven geworden.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Forum update

Bericht door madskatingcow »

Ik zie op mijn smartphone onderaan het forum zelfs 9x identiek dezelfde reclamebanner.
Je hoeft toch geen genie als programmeur te zijn om dit op te merken en te corrigeren?
Het forum van onze club heb ik afgelopen maandag naar de nieuwste phpBB versie geupgrade inclusief herdoen van alle manuele customizing in de code op minder dan één dag.
oldschoolbiker
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: di 08 feb 2011 13:56
Rijdt met: old

Re: Forum update

Bericht door oldschoolbiker »

dirkdierickx schreef: vr 13 nov 2020 15:16
oldschoolbiker schreef: do 12 nov 2020 14:35 ik ben aan het kijken voor reclameblockers te installeren en ik denk dat ik niet de enige ben
standaard plugin bij mij, ik snap niet hoe sommige mensen nog op het web kunnen surfen zonder.
en ja, sites zullen die reklame wel nodig hebben om te blijven bestaan, maar ze lokken het wel zelf uit. op bepaalde sites moet je soms op zoek gaan naar de eigenlijke content tussen alle reklame. en zoals ik het nu hoor is het ook hier ook te overdreven geworden.
op mijn laptop en vaste pc draai ik al jaren adblocker en ghostery
als men probeert mij reclame door mijn strot te rammen dan neem ik ook maatregels
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: Forum update

Bericht door dirkdierickx »

oldschoolbiker schreef: za 14 nov 2020 00:11 op mijn laptop en vaste pc draai ik al jaren adblocker en ghostery
als men probeert mij reclame door mijn strot te rammen dan neem ik ook maatregels
en het is niet alleen dat, was er in mijn vorige post nog vergeten bij te vertellen dat die adservers tegenwoordig ook een security risk zijn, meermaals al werd ontdekt dat malware, coinfarms en dergelijke in de achtergrond worden geinstalleerd/gedraait.
Gebruikersavatar
Lonneke
Moderator
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 11:43

Re: Forum update

Bericht door Lonneke »

Ontzettend irritant die reclame.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Forum update

Bericht door madskatingcow »

Op mijn smartphone zie ik er toch al minder dan een tijdje terug O:)
Plaats reactie