11.10.2020 - Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Mister No Chaïn »

BertG schreef:Mannekes wat een gezeur toch altijd.. over twee euro, starttijden...](*,) . Wees blij dat er nog iets georganiseerd wordt, nee liever wat zagen omdat ze niet kunnen vertrekken wanneer ze willen. Tenenkrommend.
+1
Voor het eerst in 5 jaar iets komen posten om te komen klagen, wat een verzuurde mensen lopen er rond.

Ik heb enkel nog maar in de zomer in Lummen komen rijden, is het enkel wat vettig of geregeld echt stevige modder? Kwestie dat ik de zomer - of winterfiets in de auto steek ... om voor 10u te starten :-D.
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Janske »

Moeten morgen nog gaan uitpiijlen ma ik denk dat het best de winterfiets wordt
Gebruikersavatar
Karakoram1
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 22 mar 2006 19:44
Rijdt met: nen ongelakte

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Karakoram1 »

Mister No Chaïn schreef:
BertG schreef:Mannekes wat een gezeur toch altijd.. over twee euro, starttijden...](*,) . Wees blij dat er nog iets georganiseerd wordt, nee liever wat zagen omdat ze niet kunnen vertrekken wanneer ze willen. Tenenkrommend.
+1
Voor het eerst in 5 jaar iets komen posten om te komen klagen, wat een verzuurde mensen lopen er rond.

Ik heb enkel nog maar in de zomer in Lummen komen rijden, is het enkel wat vettig of geregeld echt stevige modder? Kwestie dat ik de zomer - of winterfiets in de auto steek ... om voor 10u te starten :-D.

Net terug van een looptocht op en rond het parcours (10 km) en het ligt er verbazend goed bij. Ben aan de achterkant van het St-Ferdinand geweest, Duizendjarige eik, Spanjaardenplein en Willeskesberg en de gekende modderige stroken liggen er goed bij. De regen van de afgelopen dagen trekt precies nog goed de grond in. Als er natuurlijk al 500 mtb's gepasseerd zijn zal het wel vettiger liggen maar nu ligt het parcours er goed bij.

PS : heb geen connectie met de organiserende club dus is mijn eigen vrije mening.
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door dago »

Ge kunt gemakkelijk op uw sletsen rijden hier.
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Janske »

Tis inderdaad nie vettig gezien het weer van de laatste week
Pie Mel
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: do 06 okt 2005 23:46
Rijdt met: Ne snelle

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door Pie Mel »

Toch nog redelijk geregend vanavond?
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door dago »

Muggepis
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door _Knarf_ »

Prachtige tocht.
Wat een parcours!

Tof dat er aan de bevoorrading ook nog frangipans lagen. Want zo een suikerwafel tijdens sporten vind ik maar niks.
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door flipp »

Bedankt voor dit perfect te organiseren.
alles volgens de maatregels.

En het parcours (60km) was top. Heel mooie paadjes en net dat anders vond ik. 1 van de beste die ik in Lummen gereden heb.
Ook een vroege splitsing van de 40 en de 60 is goed. Nu was het met de maatregels natuurlijk rustig rijden, maar in normale tijden is de 40 zeer druk.

Hier ook geen liefhebber van suikerwafels, wie heeft dat ooit bedacht op een TT..... dus de frangipan was goed (peperkoek nog beter) en die reep bij de start was ook lekker.

En op uitzondering van die modderige strook op 52km langs de autostrade dacht ik (wat er altijd inzit heb ik de indruk) zogoed als nergens modder en dat onder een zalig zonneke 8)

Goeie voormiddag gehad
Tot volgend jaar !!
skybiker9
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 28 apr 2020 18:27

Re: 11.10.2020 - Lummen

Bericht door skybiker9 »

Prachtige tocht. Een hele dikke pluim vr de organistatie, we hebben genoten!!
Plaats reactie