MTB in de buurt van Paliseul

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
wpee
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 09 mar 2016 23:50

Re: MTB in de buurt van Paliseul

Bericht door wpee »

Heel oud draadje op dit forum, ik probeer het toch maar.

Dit jaar (2020) gaan we op vakantie in Paliseul. Van wat ik gelezen heb een van de mooiere streken kwa MTB rijden :-D .
Ik heb ondertussen de tracks van de vaste routes gevonden, aangegeven met bordjes lees ik maar ik heb ook een GPS.
Ik ga deze routes zeker rijden.
We gaan een week op vakantie , dus vanuit Paliseul heb ik nog wat tijd-ruime om er iets bij te doen.

Zijn er daar in de buurt ook mooie singletracks die niet in deze routes zijn opgenomen, of kleine wandelpaadjes die ik moet nemen?
Ik ga ervan uit dat je daar overal mag fietsen (tenzij verboden door bordjes).

Ik kan geen forums oid vinden waar eea op staat.
Ik heb wel gezocht bij ROUTE-YOU maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n geweldige ervaring mee (teveel brede paden voor mijn gevoel).

gr Wim
GilVV
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 jun 2018 14:54

Re: MTB in de buurt van Paliseul

Bericht door GilVV »

Hey Wim,
Ik ga er deze zomer ook naartoe (verlengd weekend) en ben ook benieuwd naar de reacties.
Spijtig genoeg kan ik je zelf geen routes geven :-)
Misschien kan je eens zoeken welke (bepijlde) wandelroutes er in de buurt zijn, die zijn vaak ook de moeite.

gr Gil
Gebruikersavatar
viperteam
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 01 jan 2018 09:25
Rijdt met: Limburg (Haspengouw )

Re: MTB in de buurt van Paliseul

Bericht door viperteam »

Hier is een route van paliseul , heb ze wel nog niet gereden .
https://trails.bike/mtb-route/belgie/lu ... groen/1277
wpee
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 09 mar 2016 23:50

Re: MTB in de buurt van Paliseul

Bericht door wpee »

dankje beiden, ik zal eens zoeken op wandelroutes. Zolang fietsen niet verboden is op die paden is er niets aan de hand.

gr Wim
Plaats reactie