MTB routes Bolulla

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
tsmol
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 01 sep 2018 14:31

MTB routes Bolulla

Bericht door tsmol »

Heeft iemand tips of GPS tracks voor MTB routes in de buurt van Bolulla (Buurt Calpe). Ik vind wel wat op Wikiloc ed, maar wil ook hier even horen naar persoonlijke ervaringen!
Ibiets
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 12 jan 2017 15:09
Rijdt met: spark RC team 2018

Re: MTB routes Bolulla

Bericht door Ibiets »

Hey,
ben je daar vaak? Ik ben er in de zomer altijd een paar weken niet zo ver vanaf. Ik volg vooral een van de betere mtb'ers uit de streek op Strava en neem dan die z'n routes over om na te rijden. Is niet Bolulla zelf maar regio Pego/Orba/Xalo dat die veel gaat trainen. Ok je zit dan met betonnen/asfalt verbindingsstukken maar so be it.
De ritten van de Costa Blanca Bike Race van vorige week in Altea zijn voor u ook niet ver af, ook interessant om eens via Strava op te zoeken en na te rijden.
In elk geval super regio met de mtb, koersfiets ook trouwens.

Groeten
Ilja
tsmol
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 01 sep 2018 14:31

Re: MTB routes Bolulla

Bericht door tsmol »

nee, nu een week vakantie daar in mei.

thanks voor de info! kan ik zeker mee verder. Die routes van de Costa Blanca Bike Race zijn zeker een optie. Nu nog de GPS bestanden zien te vinden! :)
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: MTB routes Bolulla

Bericht door wimwimwim »

tsmol schreef:nee, nu een week vakantie daar in mei.

thanks voor de info! kan ik zeker mee verder. Die routes van de Costa Blanca Bike Race zijn zeker een optie. Nu nog de GPS bestanden zien te vinden! :)
Check even op mijn strava "Wim Lemal" voor de 2 laatste ritten van dit jaar ( za & zo), je kan de gpx bestanden zo downloaden. Vertrekken allebei in Altea.
tsmol
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 01 sep 2018 14:31

Re: MTB routes Bolulla

Bericht door tsmol »

Bedankt!
Plaats reactie