Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
mafel
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 20:30
Rijdt met: Orbea Laufey H20

Re: Trail park Niel

Bericht door mafel »

TimW schreef:Peter, dus die groene rakkers hebben jouw afpijling met zwarte verf overschilderd. En dan zijn ze zelf een oranje spuitbus gaan kopen om een ronde af te pijlen zoals zij het willen??
Wtf?!? Das idd psychopathisch.

Van wie is dat bosje eigenlijk?

Ik las op de jouw brief in het bos dat je de houten bruggen terug wil. Die hebben ze enkele meters verder gewoon gedumpt zag ik.
Zo "groen" zijn ze dan...
bosje is van de gemeente vermoed ik? Aangezien het deel uitmaakt van Walenhoek?

De wandelaars hebben al het volledige deel aan de overkant van het spoor dus raar dat er tegenstand is.
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

Re: Trail park Niel

Bericht door Flashing2 »

Ze blijven vernielen heb ik vandaag gezien, zelfs de laatste klim gaat eraan .
Er is dus geen enkel beleid in de rupelstreek betreft offroadsport of buitensport voor de bewoners vd streek dat is duiidellijk !
Het enigste dat telt is de natuur en enkel wandelen is toegestaan ? omdat zij geen schade berokkenen ?
Met een fatsoenlijk, duidellijk pad is dat zo opgelost , nee dus , geen compromis .Wij hebben toch ook recht om onze sport te kunnen beoefenen , Of is dit enkel geldig voor het platteland ?
Je kan mailen naar guy.vrijetijd@mail.be" onclick="window.open(this.href);return false; .
IK heb dat gedaan na een belletje 034511181 , hou het beleefd maar rechtvaardig aub
Hoe meer respons hoe beter

grts Peter
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

Re: Trail park Niel

Bericht door Flashing2 »

Halo bikers ,

ivmb Niel Je kan ook mailen naar vrije.tijd@niel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze werkt beter , denk eraan dat mtb een streekgebonden sport is en we bergen nodig hebben om onze sport uit te oefenen .
Enkel en alleen voor de Nielenaars een parcour is niet de bedoeling natuurlijk , net zoals de Schorre te Boom waar jaarlijks honderden bikers hun plezier hebben en veel plaatsen zijn er niet in onze streek .om zo een parcour te creeeren .

gtrt P
breakbit
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 17 okt 2019 16:32

Re: Trail park Niel

Bericht door breakbit »

yo,

valt hier met het natte weer dezer dagen te rijden?
ben hier vorig jaar een keer gaan rijden, ben benieuwd hoe het er nu uit ziet.

wel jammer van die sabotage :cry:
JuffraToertjes
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 feb 2020 17:48

Re: Trail park Niel

Bericht door JuffraToertjes »

Hallo iedereen,
Vandaag eens gaan piepen. Wat een geweldig parkoer! Staat nu wel heel vettig, maar wat een fun. Ben nog maar net begonnen met mtb en wat een geluk om dit in men achtertuin te hebben! Onderweg wel een blad tegengekomen met verbod voor mtb en shop :lol: dat hebben we genegeerd.
Als ik iets kan betekenen voor behoud van dit leuke ommetje mag je het me gerust laten weten.
Grtj
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

Re: Trail park Niel

Bericht door Flashing2 »

Dag Juffra,
Helpen kan door massaal te bellen, aan te kloppen naar vrije. Tijd Niel, 034511181
Landbouwstraat
Draagkracht is belangrijk.
Want het bos isnu geterroseerd door groene nazi's
Gtts Peter
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Trail park Niel

Bericht door TimW »

Iemand hier nog geweest? Valt er nog te fietsen of heeft de anonieme groene saboteur gewonnen?
Wolvenberg
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 9.9 SSL
Contacteer:

Re: Trail park Niel

Bericht door Wolvenberg »

Ben er vorige zondag nog geweest, lag er zeer goed bij.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Trail park Niel

Bericht door sam2300 »

Als er eens iemand passeert kan die dan eens een gpx of kaartje delen? Ik blijf er maar in slagen om daar te verdwalen.
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Trail park Niel

Bericht door TimW »

Wolvenberg schreef:Ben er vorige zondag nog geweest, lag er zeer goed bij.
Top! Dan bol ik er 1 vd dagen ook eens naar toe 8)
sam2300 schreef:Als er eens iemand passeert kan die dan eens een gpx of kaartje delen? Ik blijf er maar in slagen om daar te verdwalen.
GPX is hopeloos daar. Is nog moeilijker dan de Schorre en Terhagen om op gps te rijden.

Peter heeft alles eens afgepijld met een oranje spuitbus, maar wegens de saboteur die alles overschildert met zwarte verf en zelf nieuwe oranje afpijling maakt, weet ik niet of deze nog betrouwbaar is... :roll:
Plaats reactie