29.12.2019 - Houthalen C4H

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door Biestie1 »

RayScott schreef:Klopt, we houden het op 11u zoals op de kalender aangegeven!
Top, thanks
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door _Knarf_ »

Toptocht !
Mooi parcours, uitgebreide bevoorrading. Dik in orde.

Merci
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door kevx »

Veeeeel te druk... Voor elk molshoopke aanschuiven. Das het enige minpunt v deze tocht.

Top parcours, top bevoorrading en perfect afgepijld.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door _Knarf_ »

Wij zijn speciaal om 8u vertrokken.
Is hier ieder jaar een probleem die drukte.

Zelfs om 8u soms een beetje langzamer moeten rijden dan gewenst.
Gebruikersavatar
Trek biker
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: za 14 nov 2009 16:37
Rijdt met: Trek Procaliber 9.7

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door Trek biker »

Vertrokken rond 10h,na de bevoorrading was het wel wat drukker ,mooie tocht met mooie single tracks,ook wel wat technische stukjes in verwerkt,goed geamuseerd !
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door radicalbiker »

Het is een toertocht he, wie snel wil rijden daar bestaan wedstrijden voor. Maar die hier nu klagen dat het niet snel genoeg gaat zorgen waarschijnlijk in die wedstrijden voor het oponthoud.
moosdaver
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 21:12
Rijdt met: scott

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door moosdaver »

Wij zijn om 10u45 vertrokken. Nergens moeten aanschuiven, we zagen wel dat de parkings vol stonden maar op het parcours zelf was het heel rustig. Verder een zeer mooi parcours, vooral de single tracks. Ook de op de bevoorrading was er nog ruimschoots voldoende voor de late starters.
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door joske77 »

TOP rit, normaal dat het wat drukker is, maar dat nemen we er graag bij.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door _Pe_ »

_Knarf_ schreef:Wij zijn speciaal om 8u vertrokken.
Is hier ieder jaar een probleem die drukte.

Zelfs om 8u soms een beetje langzamer moeten rijden dan gewenst.
Het was wel 8.15 maar ok :) . Dat langzamer rijden dan gewenst was dan vooral direct na de bevoorrading. Waarschijnlijk omdat toen enkelen die later vertrokken waren en de 35 km reden op dat moment voor ons zaten. Eens die voorbij was het weer heel goed te doen.
radicalbiker schreef: Het is een toertocht he, wie snel wil rijden daar bestaan wedstrijden voor. Maar die hier nu klagen dat het niet snel genoeg gaat zorgen waarschijnlijk in die wedstrijden voor het oponthoud.
Het is niet omdat je niet wil stil staan aan elke ietwat technische passage dat je wedstrijden moet gaan rijden hé. Sommigen rijden zo traag dat het gewoon veel moeilijker wordt. En dan heb ik het nog niet over de velen die gewoon afstappen en te voet gaan omdat ze schrik hebben om van een bergje af te rijden.
Ik loop stilletjes aan tegen de 50 en ben pas een 5tal jaar geleden met mountainbiken begonnen. Ik hoor bijgevolg zeker niet bij de snelleren. Maar voor ik met de MTB begon reed ik met de crossmotor. Techniek heb ik dus wel voldoende. Voor mij is het enorm frustrerend om bij elke leuke passage te moeten stoppen, dus zoek ik een oplossing. Voor mij is die oplossing gewoonweg heel vroeg op staan en de drukte voor zijn. Wedstrijden gaan rijden is geen oplossing want dat lukt niet.
Het komt mij eigenlijk stilletjes aan de strot uit dat er telkens weer iemand is die die reactie geeft. Ik zeg toch ook niet dat iemand die niet bekwaam is om een technische passage een beetje vlotjes te nemen (en zo zijn er veel) in het vervolg maar op de weg moet gaan rijden. Uiteindelijk is dit net hetzelfde als zeggen dat iemand die dat wel kan maar wedstrijden moet gaan rijden.
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: 29.12.2019 - Houthalen C4H

Bericht door radicalbiker »

_Pe_ schreef:
_Knarf_ schreef:Wij zijn speciaal om 8u vertrokken.
Is hier ieder jaar een probleem die drukte.

Zelfs om 8u soms een beetje langzamer moeten rijden dan gewenst.
Het was wel 8.15 maar ok :) . Dat langzamer rijden dan gewenst was dan vooral direct na de bevoorrading. Waarschijnlijk omdat toen enkelen die later vertrokken waren en de 35 km reden op dat moment voor ons zaten. Eens die voorbij was het weer heel goed te doen.
radicalbiker schreef: Het is een toertocht he, wie snel wil rijden daar bestaan wedstrijden voor. Maar die hier nu klagen dat het niet snel genoeg gaat zorgen waarschijnlijk in die wedstrijden voor het oponthoud.
Het is niet omdat je niet wil stil staan aan elke ietwat technische passage dat je wedstrijden moet gaan rijden hé. Sommigen rijden zo traag dat het gewoon veel moeilijker wordt. En dan heb ik het nog niet over de velen die gewoon afstappen en te voet gaan omdat ze schrik hebben om van een bergje af te rijden.
Ik loop stilletjes aan tegen de 50 en ben pas een 5tal jaar geleden met mountainbiken begonnen. Ik hoor bijgevolg zeker niet bij de snelleren. Maar voor ik met de MTB begon reed ik met de crossmotor. Techniek heb ik dus wel voldoende. Voor mij is het enorm frustrerend om bij elke leuke passage te moeten stoppen, dus zoek ik een oplossing. Voor mij is die oplossing gewoonweg heel vroeg op staan en de drukte voor zijn. Wedstrijden gaan rijden is geen oplossing want dat lukt niet.
Het komt mij eigenlijk stilletjes aan de strot uit dat er telkens weer iemand is die die reactie geeft. Ik zeg toch ook niet dat iemand die niet bekwaam is om een technische passage een beetje vlotjes te nemen (en zo zijn er veel) in het vervolg maar op de weg moet gaan rijden. Uiteindelijk is dit net hetzelfde als zeggen dat iemand die dat wel kan maar wedstrijden moet gaan rijden.
Snap die frustratie maar als je tegen 11u vertrekt heb je daar geen last van als het je zo tegen de borst steekt.
Plaats reactie