16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vaeske
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 09 dec 2005 20:00
Rijdt met: merida

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door vaeske »

Zitten er veel privé stukken in zou deze nog wel is willen doen in de zomer.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

vaeske schreef:Zitten er veel privé stukken in zou deze nog wel is willen doen in de zomer.
Het hele Connecterra gedeelte, dus de terrils zijn prive, en absoluut niet toegankelijk. Alle andere stukken zijn wel bereidbaar.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

flikkie schreef:Parking goed bemand en vlot naar de inschrijving kunnen rijden. Weinig volk rond 11u dus geen file aan de kassa. Onderweg enkele terugkeerders tegen gekomen die amper vuil waren.... da’s altijd een geruststelling. Na enkele kilometers baan de eerste single tracks op. Daarna een waar MTB feest! Bos in bos uit, helling op helling af... hadden we dit maar in de Turnhoutse Kempen! [-o< Voor de bevoorrading al flink wat kruit verschoten door de soms steile hellingen. Gelukkig na de copieuze bevoorrading mijn goede benen gevonden. Naar hartelust de vele klimmetjes oprijden en menig collega MTBer oprapen. Altijd een fijn gevoel! 8) Het weer was ondertussen geëvolueerd naar licht bewolkt en 6 graden! Ideaal weer, schitterende TT, pijltjes goed zichtbaar, gevaarlijke punten aangegeven! Een mens zou er zowaar euforisch van worden! Afspuitstand toppie alsook de douches! Was elke MTB dag maar zoals de deze.... =D> =D> =D> (Trappen en een gevaarlijke afdaling van vorige editie waren eruit gelaten —-> TOP!)
Top om te horen dat de aangepaste stukken goed onthaald zijn. We doen al het mogelijke om het jullie zo comfortabel en gelijktijdig uitdagend mogelijk te maken. Bedankt voor deze super positieve info.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door koppigaard »

Top! Heb na vandaag het gevoel dat ze in het verre Limburg beton enkel gebruiken voor de huizenbouw. Ik kom hier ieder jaar met veel goesting terug, ook al zijn die eerste twee terrils geschrapt. En wat is er eigenlijk gebeurd met het downhill parcours?
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

koppigaard schreef:Top! Heb na vandaag het gevoel dat ze in het verre Limburg beton enkel gebruiken voor de huizenbouw. Ik kom hier ieder jaar met veel goesting terug, ook al zijn die eerste twee terrils geschrapt. En wat is er eigenlijk gebeurd met het downhill parcours?
Alles is opgekocht en niet meer toegankelijk, zodoende zijn de filthy trails volledig verlaten en verloederd, zeer jammer maar helaas...
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door koppigaard »

zaskarpro schreef:
koppigaard schreef:Top! Heb na vandaag het gevoel dat ze in het verre Limburg beton enkel gebruiken voor de huizenbouw. Ik kom hier ieder jaar met veel goesting terug, ook al zijn die eerste twee terrils geschrapt. En wat is er eigenlijk gebeurd met het downhill parcours?
Alles is opgekocht en niet meer toegankelijk, zodoende zijn de filthy trails volledig verlaten en verloederd, zeer jammer maar helaas...
De kans dat ik, gezien mijn leeftijd, binnen vijf jaar wekelijks een TT zal rijden is behoorlijk klein. Maar als ik hoor en zie welke beperkingen er worden opgelegd aan organisatoren, ik zal niet de enige zijn.
Canakris
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 aug 2019 23:41

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door Canakris »

Prachtige tocht, ondanks de HM toch een aardige snelheid. Parcours lag er zalig bij. Overal vlot nr boven en nog sneller nr beneden. 64 km/u op de Litzberg naar beneden, men broek was goed vol beneden :-).
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Canakris schreef:Prachtige tocht, ondanks de HM toch een aardige snelheid. Parcours lag er zalig bij. Overal vlot nr boven en nog sneller nr beneden. 64 km/u op de Litzberg naar beneden, men broek was goed vol beneden :-).
Correct, de ondergrond lag er optimaal bij dit jaar.
Dat is inderdaad al een stevig daaltempo, =D> =D>
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door Simontheys »

Prachtig, zo hoort een toertocht te zijn!
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 16.11.2019 - Maasmechelen - 13e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Simontheys schreef:Prachtig, zo hoort een toertocht te zijn!
Thanks Simon, dat geeft de burger de moed om door te gaan
Plaats reactie