16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Viviane Vanderwal
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 06 jan 2014 10:55

16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Viviane Vanderwal »

Hou ons in de gaten op http://www.wdbreduinia.be" onclick="window.open(this.href);return false; en hou 16 november alvast vrij in je agenda.
Filip Vandenbosch
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 08 nov 2018 22:49

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Filip Vandenbosch »

Leuke tocht, top georganiseerd. Ik zal er mijn MTB 'comeback' maken na mijn enkeloperatie. Hopelijk terug pannekoeken dit jaar ? :-D
Viviane Vanderwal
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 06 jan 2014 10:55

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Viviane Vanderwal »

Het wordt opnieuw een uitdagend parcours. De dag van de tocht zijn er pannenkoeken te koop die vooraf (tot 11 november) bij mij kunnen besteld worden. De opbrengst gaat naar de VZW Horizon die vakanties organiseert voor sociaal behoevende kinderen. Veel succes Filip.
Viviane Vanderwal
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 06 jan 2014 10:55

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Viviane Vanderwal »

De organisatoren van WD Breduinia vragen aan de deelnemers die met de wagen komen om te parkeren langs de Koninklijke Baan en op de openbare parkeerplaatsen voor het Meeting en Eventcentrum Staf Versluys in de Kapelstraat 76. De bedoeling is om overlast voor de omwonenden van het domein Horizon zoveel als mogelijk te beperken.

Tot op 16 november !
Luk Van Canneyt
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 08 nov 2019 14:14

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Luk Van Canneyt »

Alle voorbereidingen zijn getroffen. Alle vergunningen zijn binnen. Vanaf volgende week starten we met het veldwerk om er opnieuw een prachtig afwisselend strand, bos en duinenparcours van te maken met heel veel respect voor de natuur en de andere weggebruikers en wandelaars. Wij doen wat we kunnen, nu nog het mooie weer!!
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Gino_mtb »

Dit is een tochtje waar ik naar uitkijk !!
Serge Pattyn
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 jan 2014 10:52

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Serge Pattyn »

Waterstanden voor komende zaterdag (Oostende) : eb om 09h37 - vloed om 15h16. Ideaal (maar toch niet té laat vertrekken) !
GTC Racer
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 16 jan 2015 09:16

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door GTC Racer »

graag had ik vernomen tot wanneer effectief kan gestart worden na de middag. Vorig jaar was het reeds om 13u gesloten. Ben ook benieuwd als er een mogelijkheid zal zijn om km's af te leggen op het strand of ook een alternatieve verharde route te kiezen? (zoals vorig jaar aangegeven in de revieuws).
Serge Pattyn
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 jan 2014 10:52

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Serge Pattyn »

@GTC Racer : er kan tot na de middag gestart worden maar weet dat het hoogwater is omstreeks 15h16. Na de middag dreigt het dus moeilijk te worden (vooral op het stuk De Haan richting Blankenberge) om nog vlotjes over het strand te racen. Ons advies : best iets vroeg(er) starten. Maar ja, er zal altijd mogelijkheid zijn om over verhard tot in Blankenberge te komen. Groeten.
Serge Pattyn
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 jan 2014 10:52

Re: 16.11.2019 - Bredene - 7e Dunebikerstocht

Bericht door Serge Pattyn »

Er is wéér hard gewerkt vandaag. Tot morgen. :-) :-) :-).
Zie onze Facebook pagina (@WD.Breduinia) en volg ons op Twittter (@WDBreduinia).
Plaats reactie