Livigno

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rurock
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 12 okt 2009 14:48

Livigno

Bericht door Rurock »

Wij vertrekken half aug. naar Livigno. Ik heb al wat info over de bikemogelijkheden (Enduro-style) via het net, dit forum en bike-magazin gevonden. Aangezien we echter maar 6 d ter plaatse zijn had ik graag info over zeker niet te missen enduro- (en/of all mountain singletrack)trails van bikers die er (recent) geweest zijn. Ben ook op zoek gegaan naar GPS tracks, maar door tijdsgebrek zie ik soms de bomen in het bos niet door het aanbod. Is een GPS noodzakelijk?
Hoe zit dat met de Bernina-express, neemt deze bikes mee naar de bernina pass?
alvast bedankt, Rudi
Beenstrong
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 02 nov 2011 09:43
Rijdt met: Trek Top Fuel

Bericht door Beenstrong »

Kijk op www.gpslivigno.com. Daar staan ze gewoonweg allemaal op. De "klassieke" trails zijn al te vinden op www.mountainbike-magazin.de.

Ik ga de laatste week van augustus naar Livigno. Iemand dan daar ?
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: Livigno

Bericht door need for speed »

Rurock schreef:Wij vertrekken half aug. naar Livigno. Ik heb al wat info over de bikemogelijkheden (Enduro-style) via het net, dit forum en bike-magazin gevonden. Aangezien we echter maar 6 d ter plaatse zijn had ik graag info over zeker niet te missen enduro- (en/of all mountain singletrack)trails van bikers die er (recent) geweest zijn. Ben ook op zoek gegaan naar GPS tracks, maar door tijdsgebrek zie ik soms de bomen in het bos niet door het aanbod. Is een GPS noodzakelijk?
Hoe zit dat met de Bernina-express, neemt deze bikes mee naar de bernina pass?
alvast bedankt, Rudi
Bernina-express neemt fietsen wij zaten toen in pontresina jeugd herberg een wij namen de trein tot op de top om met de fiets zo naar livigno een terug te rijden
Beenstrong
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 02 nov 2011 09:43
Rijdt met: Trek Top Fuel

Bericht door Beenstrong »

Ik ben er al eens een paar dagen geweest, maar toen had ik wel beter al een GPS gehad. Een strek aanrader, ik ga alvast wel mét GPS terug.
Gebruikersavatar
Rurock
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 12 okt 2009 14:48

Bericht door Rurock »

Prachtige trails en bikepark. Ook de Bernina Express trail mag je niet laten liggen. Met de vele GPS tracks die er op het net te vinden zijn, verlies je geen tijd. Maar de lokale kaart die te verkrijgen is op het Tourist Info geraak je ook al een heel eind. Een aanrader!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Livigno

Bericht door bip bip »

iemand ervaring met de gps-reis van Vasa Sport in Livigno ?

https://www.vasasport.nl/mountainbike/gps-reis-livigno" onclick="window.open(this.href);return false;
Aeromax
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 21 okt 2013 10:53
Rijdt met: Scott RockyMountain

Re: Livigno

Bericht door Aeromax »

ik zou die vraag op het NL-mtb-forum stellen, grote kans dat je daar antwoord gaat krijgen
de groepsreizen zouden een competitief karakter hebben, maar dat is van horen zeggen
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Livigno

Bericht door bip bip »

Aeromax schreef:ik zou die vraag op het NL-mtb-forum stellen, grote kans dat je daar antwoord gaat krijgen
de groepsreizen zouden een competitief karakter hebben, maar dat is van horen zeggen
heb ik inderdaad al gedaan, met weinig respons. Ik denk dat vooral de groepsreizen in trek zijn.
De tracks die door Vasa sport worden gereden met gids zijn wel dik in orde lees ik uit verschillende reacties , ik verwacht dat hun tracks
die ze aanbieden voor groepen met GPS hier niet veel van afwijken.
In Livigno moet je al moeite doen om geen leuke mtb trip te ondernemen :wink:
Plaats reactie