09.11.2019 - Sint-Andries - 28e Bossentocht IMES Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 09.11.2019 - Sint-Andries - 28e Bossentocht IMES Classic

Bericht door meyke1 »

debiker schreef:
nieterap schreef:Beste het adres van de inschrijving is verkeerd op de kalender.er staat Leopoldlaan2 en in de topic staat het juist.Leopoldlaan 3.???
Er reden veel auto's met mtb verkeerd.in de leopoldlaan 2 reden er veel te zoeken.
En de uitpijling is ook niet over te spreken, bordjes te weinig, en onopvallende bordjes.
Mvg, volgend jaar kom ik niet meer terug.



Jammer om deze mooie rit zo neer te halen ,

Bepijling dit in orde ! En de weg ernaar toe ? Staat toch bij aan voetbalstadion?
+1
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 09.11.2019 - Sint-Andries - 28e Bossentocht IMES Classic

Bericht door i-Mac »

debiker schreef:
nieterap schreef:Beste het adres van de inschrijving is verkeerd op de kalender.er staat Leopoldlaan2 en in de topic staat het juist.Leopoldlaan 3.???
Jammer om deze mooie rit zo neer te halen ,

Bepijling dit in orde ! En de weg ernaar toe ? Staat toch bij aan voetbalstadion?
Ergens heeft hij wel een punt. Als je de regio niet kent, dan vul je dat adres in op je GPS. En dan kan het vervelend worden natuurlijk. Beide wegen liggen toch makkelijk 6 km van elkaar.
Maar goed, wie maakte de fout?


Over de rit kan ik niets zeggen, aangezien ik gekozen heb voor de rit te Westkapelle. De rit van Brugge ligt in mijn achtertuin, dus kan ik hier meer dan genoeg gaan rijden. Maar in het verleden was de bepijling steevast in orde.
Plaats reactie