12.10.2019 [OVL] - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

12.10.2019 [OVL] - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door marie 66 »

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Iedereen terug van harte welkom op onze jaarlijkse VTT OMLOPEN der SCHELDESTREEK :-D

VTT; 45-35-25-16 km
CYCLO; 50-25 km
Start voor de omlopen vanaf 8.00 uur tot 14.00 uur.

KIDS; 16 km - inschrijvingen vanaf 13 uur - Start 13.30 uur (begeleide tocht)

GRATIS bewaakte fiets parking !
RIANTE BEVOORRADINGEN
GRATIS versnapering na de tocht (warme pannenkoek)
WARME DOUCHES in de sporthal.

ADRES; KTA-GITO, Potaardeberg 59, 9820 Merelbeke.

Groetjes en veel fietsplezier :-D
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 Merelbeke Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

Ik probeer er weer bij te zijn. 't zal er wel behoorlijk zwaar bijliggen na al dat water dat er al gevallen is.
stinus
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 28 sep 2007 19:50
Rijdt met: Giant

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door stinus »

Ik kom van Merchtem en zou zaterdag mijn eerste TT van het jaar willen doen. Er is iets verder ook Aalter? Merelbeke is wel iets dichterbij...Iemand een aanrader welke te kiezen? Ik zou liefst wel 2x een lus doen (lange + korte bv..) dus daarom best de leukste locatie! Of ik kan ook eerst Merelbeke, en dan Aalter ;-)
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door edi »

stinus schreef:Ik kom van Merchtem en zou zaterdag mijn eerste TT van het jaar willen doen. Er is iets verder ook Aalter? Merelbeke is wel iets dichterbij...Iemand een aanrader welke te kiezen? Ik zou liefst wel 2x een lus doen (lange + korte bv..) dus daarom best de leukste locatie! Of ik kan ook eerst Merelbeke, en dan Aalter ;-)
Ik woon tussen beiden en zou zelf de voorkeur geven aan Aalter Iets meer bos dan Merelbeke, en af en tioe wat leuke single tracks in Aalter. Merelbeke zijn meer landbouw wegen, je gaat wel iets meer hoogtemeters hebben in Merelbeke.
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Witte79 »

edi schreef:
stinus schreef:Ik kom van Merchtem en zou zaterdag mijn eerste TT van het jaar willen doen. Er is iets verder ook Aalter? Merelbeke is wel iets dichterbij...Iemand een aanrader welke te kiezen? Ik zou liefst wel 2x een lus doen (lange + korte bv..) dus daarom best de leukste locatie! Of ik kan ook eerst Merelbeke, en dan Aalter ;-)
Ik woon tussen beiden en zou zelf de voorkeur geven aan Aalter Iets meer bos dan Merelbeke, en af en tioe wat leuke single tracks in Aalter. Merelbeke zijn meer landbouw wegen, je gaat wel iets meer hoogtemeters hebben in Merelbeke.
+1
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

Plezant tochtje, gekende paden maar mooi aaneen gezet. En het lag beter dan ik had verwacht! Zeer uitgebreide bevoorrading ook en een lekkere pannekoek bij aankomst doet altijd goed...
stinus
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 28 sep 2007 19:50
Rijdt met: Giant

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door stinus »

edi schreef:
stinus schreef:Ik kom van Merchtem en zou zaterdag mijn eerste TT van het jaar willen doen. Er is iets verder ook Aalter? Merelbeke is wel iets dichterbij...Iemand een aanrader welke te kiezen? Ik zou liefst wel 2x een lus doen (lange + korte bv..) dus daarom best de leukste locatie! Of ik kan ook eerst Merelbeke, en dan Aalter ;-)
Ik woon tussen beiden en zou zelf de voorkeur geven aan Aalter Iets meer bos dan Merelbeke, en af en tioe wat leuke single tracks in Aalter. Merelbeke zijn meer landbouw wegen, je gaat wel iets meer hoogtemeters hebben in Merelbeke.
Ik heb ze dan maar alletwee gedaan. Eerst de 50km van Aalter. Paar toffere stukken maar veel asfalt tussenin. Daarna nog de 50km van Merelbeke maar ben niet onder de indruk van dat parcours. ALLEEN maar veldwegen, waarvan de helft dan nog tussen de patattenvelden hobbelend van links naar rechts. Laag fungehalte. Af en toe een paar keer een klimmetje maar al bij al kan ik mij niet indenken dat daar in de buurt geen leukere stroken te vinden zijn? Met heimwee moest ik dan denken naar de TT's van bij mij in Genk of Zonhoven...
Kan ook te maken hebben dat bobijntje redelijk aan het leeglopen was op het laatste.
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door edi »

En ik rijd vanuit Gentse speciaal naar de Kempen Vanuit Merelbeke is zeer moeilijk gezien geen bos, heide.. in de vlaanders hebben we alleen patatten velden
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

Waar komen de foto's online?
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 12.10.2019 - Merelbeke - Omlopen der Scheldestreek

Bericht door Jumping Jack »

De opgegeven afstanden klopten trouwens niet. Op de affiche en openingspost staat 45, maar er was een 40 en een 50 ;-).
Plaats reactie