MAG TOE

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

MAG TOE

Bericht door zaskar72 »

Zijn er hier nog mensen die de chatfunctie op de site van CANYON niet meer kunnen gebruiken ?

Voorheen kon ik deze functie openen en chatten met hun. Nu gaat dit niet meer...
Laatst gewijzigd door zaskar72 op wo 27 mei 2020 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: canyon chat

Bericht door Free_ltd »

Wat doet hij en wat doet hij niet? Mss is uwe Java niet up to date moesten ze daar nog mee werken.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: canyon chat

Bericht door zaskar72 »

Tja ik klik op de chatfunctie en dan komt er even LOADINg en dan een wit kadertje waarin ik niets kan typen of doen daar stopt het dan …

Hoe kan ik JAVA updaten ?

Ik heb internet explorer daar doe ik al jaren alles mee en is heel gemakkelijk in gebruik dus ligt het dan daaraan ?
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: canyon chat

Bericht door Luhmann »

internet explorer zou wel kunnen, dat begint ondertussen bejaard te worden. Misschien eens proberen met Chrome of Firefox of vanop een telefoon of tablet?
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: canyon chat

Bericht door zaskar72 »

Luhmann schreef:internet explorer zou wel kunnen, dat begint ondertussen bejaard te worden. Misschien eens proberen met Chrome of Firefox of vanop een telefoon of tablet?
Oei bejaard ? Ik dacht net dat dat de beste browser was die er bestaat ?! :-k

En staat dat niet standaard op de laptop, Internet Explorer ? Want zou ni weten hoe ik van browser moet wisselen #-o
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: canyon chat

Bericht door Luhmann »

Internet Explorer (niet Edge) staat inderdaad standaard op alle Windows pc's tot 8, vanaf dan is Microsoft overgestapt op Edge als browser.

Chrome kan je downloaden via https://www.google.com/chrome" onclick="window.open(this.href);return false; en is veruit de meest gebruikte browser.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: canyon chat

Bericht door dirkdierickx »

zaskar72 schreef:Oei bejaard ? Ik dacht net dat dat de beste browser was die er bestaat ?! :-k
ben niet zeker of je nu serieus bent of sarcastisch.
Plaats reactie