Forumoverzicht All about MTB MTB algemeen Tijdschrift 02 BIKERS in financiële moeilijkheden?

Tijdschrift 02 BIKERS in financiële moeilijkheden?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

The_Sentinel Mountainbiker

Mijn bike: SPECIALIZED Epic S-Works
Op de website van 02 Bikers staat een kleine foto van de voorpagina van het volgende nummer (223).

https://www.bikers.be/pg.asp?pageID=100&lgid=nl

triumph_st Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
Mail gekregen op 1/08 met link naar PDF:

Beste vriend abonnee,

Vanwege afdrukproblemen verontschuldigen we ons voor de vertraging bij het levering van nummer 223.

Om dit te verhelpen, nodigen we u uit om nummer 223 als pdf te ontdekken, in afwachting van het versturen van de papieren versie.

Wij danken u voor uw geduld en vertrouw.

De redactie.

madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC 2017 - Scott Spark 900 RC WC 2017
Warempel, zonet het nieuwe nummer gekocht in de krantenwinkel.
Enkel een oppervlakkige vermelding over een 'turbulente periode' waarbij ze iedereen bedanken voor het geduld, maar geen woord over een verhuizing.

triumph_st Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
En vandaag ligt het laatste nummer in de brievenbus!

Eind goed al goed. Ik ga morgen eens kijken in de krantenwinkel. Is het goed als ik dit onderwerp binnenkort delete? Of moet ik het laten staan?

madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC 2017 - Scott Spark 900 RC WC 2017
Laten staan, toch? Je gaat de geschiedenis toch niet veranderen?

Op de laatste pagina met 'te ontdekken in #224' is in tegenstelling tot vroeger geen verschijningsdatum meer vermeld.

Bovendien is een deftige uitleg er nooit gekomen.

Om het over de inhoud te hebben : de schrijfstijl en zinsconstructies zijb nogal haperend, duidelijk rechtstreeks vertaald uit het Frans. Dat gezegd zijnde, ik kan het niet beter ;)

OK. Ik zal het onderwerp laten staan.

spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.8, Rose X-Lite
madskatingcow schreef:
Om het over de inhoud te hebben : de schrijfstijl en zinsconstructies zijb nogal haperend, duidelijk rechtstreeks vertaald uit het Frans. Dat gezegd zijnde, ik kan het niet beter ;)

Ben afgelopen weekend ook beginnen lezen. Heb me vroeger nooit aan de vertaalfoutjes gestoord maar nu is het echt overdreven slecht. Sommige zinnen zijn gewoon niet te begrijpen, dit is Google-Translate-Nederlands. Geen idee wat 'de ribben' van een fiets zijn. Desnoods zoek je enkele Nederlandstalige sympathisanten. Ik zou er niets mee inzitten om 3-4 artikels te vertalen om de 2 maand (geen heel magazine natuurlijk).

Jumping Jack Mountainbiker

Mijn bike: Granville Fuse Team
Idd, het leest echt niet lekker nu... Ik lees het in mijn hoofd zelfs met een dik Frans accent, op zijn Allo allo’s :-D .

julie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Devinci Troy
spaghetti_2 schreef:
madskatingcow schreef:

Ben afgelopen weekend ook beginnen lezen. Heb me vroeger nooit aan de vertaalfoutjes gestoord maar nu is het echt overdreven slecht. Sommige zinnen zijn gewoon niet te begrijpen, dit is Google-Translate-Nederlands. Geen idee wat 'de ribben' van een fiets zijn. Desnoods zoek je enkele Nederlandstalige sympathisanten. Ik zou er niets mee inzitten om 3-4 artikels te vertalen om de 2 maand (geen heel magazine natuurlijk).

de ribben - les côtes... de afmetingen :lol:

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB algemeen