Cimes De Waimes 2019

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
faf
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 07 okt 2012 16:58
Rijdt met: Scott Spark 910
Contacteer:

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door faf »

CImes de Waimes op de 90km

" onclick="window.open(this.href);return false;
Helmut B
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 13:59
Rijdt met: Cannondale F400 mudbike (2002), Kona Honzo AL/DL (2016)

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door Helmut B »

Heeft er toevallig iemand een gps-track van de 50 km?

Ik zit er binnenkort in de buurt en zou deze eens willen rijden.

Merci!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door spaghetti_2 »

Opletten met het narijden van wedstrijd tracks in de Hoge Venen. Bij wet is het eigenlijk verboden om in Wallonië op niet-bepijlde (wandelpaden, mtb routes, ...) paden te rijden. Op veel plekken is er een gedoogbeleid maar in regio Malmedy zijn ze zeer streng geworden. Om het voortbestaan van wedstrijden zoals Cimes de Waimes en Raid des Hautes Fagnes te garanderen, wil ik dus eigenlijk afraden om deze tracks te delen en na te rijden.
Gebruikersavatar
L3onardo
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 18:24
Rijdt met: Santa Cruz

Re: Cimes De Waimes 2019

Bericht door L3onardo »

spaghetti_2 schreef:Opletten met het narijden van wedstrijd tracks in de Hoge Venen. Bij wet is het eigenlijk verboden om in Wallonië op niet-bepijlde (wandelpaden, mtb routes, ...) paden te rijden. Op veel plekken is er een gedoogbeleid maar in regio Malmedy zijn ze zeer streng geworden. Om het voortbestaan van wedstrijden zoals Cimes de Waimes en Raid des Hautes Fagnes te garanderen, wil ik dus eigenlijk afraden om deze tracks te delen en na te rijden.
Oh ok, ik had net GPX-files voor Stavelot en Trois-ponts gedownload van "mtbroutedatabase", dus dan kan ik die beter niet rijden volgens jou en me houden aan bepijlde mtb-routes in de buurt?
Plaats reactie