30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door DDT-STAS »

@ Den Bees: snel herstel gewenst...de schrik van iedere (gepassioneerde MTB-er, wat jij zeker bent :-)
om ongelukkig ten val te komen [-o< [-o<

@ mafel: 1e mtb-rit #-o #-o nog 9 hier in Londerzeel te gaan en 'misschien' wacht er dan een kaarske voor u op de ravit :wink:
éénmaal je de microbe van deze geweldige sport te pakken hebt... :-" :-"
mafel
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 20:30
Rijdt met: Orbea Laufey H20

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door mafel »

Den Bees schreef:Zo als altijd was het leuk om hier te rijden , tot km 34 liep alles vlotjes tot dat ik de aarde van zeer dichtbij heb gezien , via de gewoon baan nog 16 km afgelegd op adrenaline binnen gereden , resultaat : heupfractuur en 6 weken op krukken ](*,) ](*,)
Maar ik kom sterker terug , dat is zeker [-o<
Tot de volgende palmvrienden =D>

Veel beterschap!
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3822
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door Dickie »

@Den Bees, een heupfractuur is een lastige, zeer beperkend. Rap beterschap. Iig zullen de armspieren versterken :wink:
Typisch aan de tochten in deze streek zijn voor mij de verraderlijke geulen. Ik ben er enkele jaren geleden zelfs in geslaagd om 2 jaar op rij op dezelfde plaats over kop te gaan :lol:

Er stonden al een tiental auto's op de parking Net voor 7.30 op de bike.
Aan de Palmvelden was het vroeger ook plezant, deze locatie is even gezellig om te vertrekken. Goed 'aangekleed' met de kraampjes, zitbanken en tafels.
Droog parcours, eerst plat, dan golvend en op het einde weer plat. Dat maakt het toch wat afwisselender.
Het opdoemende atomium en de Brusselse skyline aan de horizon zorgen op deze tocht steeds voor 'a ride with a view'.
Langs de sporthal in Wolvertem toch nog een primeur off-road trackje gekregen.
Bepijling was perfect. Onderweg eentje op de grond zien liggen, maar de logische volgorde van de track maakte er geen probleem van. Uiteindelijk met dikke 53km geëindigd.
Neig geamuseerd!
Goeie douches trouwens.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door Den Bees »

Dickie schreef:@Den Bees, een heupfractuur is een lastige, zeer beperkend. Rap beterschap. Iig zullen de armspieren versterken :wink:
Typisch aan de tochten in deze streek zijn voor mij de verraderlijke geulen. Ik ben er enkele jaren geleden zelfs in geslaagd om 2 jaar op rij op dezelfde plaats over kop te gaan :lol:

Er stonden al een tiental auto's op de parking Net voor 7.30 op de bike.
Aan de Palmvelden was het vroeger ook plezant, deze locatie is even gezellig om te vertrekken. Goed 'aangekleed' met de kraampjes, zitbanken en tafels.
Droog parcours, eerst plat, dan golvend en op het einde weer plat. Dat maakt het toch wat afwisselender.
Het opdoemende atomium en de Brusselse skyline aan de horizon zorgen op deze tocht steeds voor 'a ride with a view'.
Langs de sporthal in Wolvertem toch nog een primeur off-road trackje gekregen.
Bepijling was perfect. Onderweg eentje op de grond zien liggen, maar de logische volgorde van de track maakte er geen probleem van. Uiteindelijk met dikke 53km geëindigd.
Neig geamuseerd!
Goeie douches trouwens.
Het is idd in aan een geul dat het gebeurt is , ik wou de geul vermijden en iets hoger rijden , daardoor heb ik rechts met mijn stuur een paaltje geraakt dat overwoekert was met groen en gras , het ging zo snel dat ik ging tijd had om uit mijn pedalen te geraken en ben op mijn linkse heup gevallen
@dt-sas , gepassioneerd zeker en vast , het gaat pijn doen niet meer kunnen fietsen , maar we komen terug
palmfluiter
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 26 apr 2017 18:18
Rijdt met: adriano 26-adriano 26-orbea oiz 29

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door palmfluiter »

Het is altijd een pijnlijke zaak ,als er iemand gekwetst raakt bij een toertocht.
Nog veel sterkte met uw revalidatie.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1881
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door patje2 »

Spoedig herstel @ Den bees
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door Den Bees »

patje2 schreef:Spoedig herstel @ Den bees
Dank u wel patje
Ook aan andere medebikers bedankt voor de steun dat je via het forum geuit hebt =D>
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door zaskar72 »

Wat kan ik verwachten op de langste afstand? En hoe is het parcours bij of na regenval ?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1881
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door patje2 »

zaskar72 schreef: ma 23 mei 2022 11:06 Wat kan ik verwachten op de langste afstand? En hoe is het parcours bij of na regenval ?
Vraag je op een topic van 2019 🤔
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Bericht door Den Bees »

patje2 schreef: ma 23 mei 2022 14:27
zaskar72 schreef: ma 23 mei 2022 11:06 Wat kan ik verwachten op de langste afstand? En hoe is het parcours bij of na regenval ?
Vraag je op een topic van 2019 🤔
patje : beter laat dan nooit ](*,)
Plaats reactie