ktm myroon sonic 12

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sierens
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 12:46
Rijdt met: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

ktm myroon sonic 12

Bericht door sierens »

Na de verkoop van mijn scalpel team, op zoek gegaan naar een vervang fiets. Na de fully terug naar hardtail. Bij de zoektocht terecht gekomen op deze ktm. Had mij vroeger gevraagd welke fietsmerk ik zou willen kopen, ging ik niet ktm gezegd hebben :-D

Soit de voorwaarde was een lichte fiets, met een 12speed setup (liefst eagle). Dus de zoektocht op 2dehands met zoekterm "eagle gold" leverde deze bij de zoek resultaten op. Moest er wel voor naar limburg rijden, maar we hebben er een 2daags uitstapje van gemaakt met vrouw en kids :-D

Gekocht van het ktm bike vision team, de team manager zei dat de de reserve fiets was van 1 van de betere rijders. Als dit waar is of niet laat ik in het midden. Ik kan wel zeggen dat de fiets er perfect uitzag. Geen lakschade, geen slijtage op alle onderdelen, en zelf brief van ktm die door mij moest ingevuld worden dat ik daarna nog 2j fabrieksgarantie krijg. Dus toch een beetje zekerheid.

Heb hem nog niet persoonlijk gewogen, maar dit is de lichtste fiets die ik persoonlijk al mee gereden heb. Volgens de site 8,2kg in M zonder pedalen. Heb eigenlijk buiten de handvaten, bidonhouder, sram gold ketting, en de absolute black oval nog geen updates gedaan. Zou eigenlijk niet weten wat nog beter zou kunnen.

En na jaren lang gesukkel met de hydrolische lockout van de lefty, eindelijk een mechanische lockout die het nog niet heeft laten afweten =D>

Afbeelding
firly
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 18:40

Re: ktm myroon sonic 12

Bericht door firly »

Prachtige fiets! Alvast veel rijgenot gewenst...
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: ktm myroon sonic 12

Bericht door kevx »

Mooi mooi!
Gebruikersavatar
BMW
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 19:51
Rijdt met: ridley ignite FS /ridley NOAH/chinees 29'er

Re: ktm myroon sonic 12

Bericht door BMW »

8.2 kg lijkt me sterk. Dat haal je alleen met vaste vork. Ik kan t weten.....
Gebruikersavatar
sierens
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 12:46
Rijdt met: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Re: ktm myroon sonic 12

Bericht door sierens »

BMW schreef:8.2 kg lijkt me sterk. Dat haal je alleen met vaste vork. Ik kan t weten.....

8,15kg om precies te zijn:

https://www.mountainbike-magazin.de/new ... 0704.2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://hicklinpowersports.com/Specialt ... f600e9a227" onclick="window.open(this.href);return false;

Op de folder van ktm staat zelf 8,1kg

Soit zou hem eens moeten wegen maar heb geen zo een weegschaaltje :-D in iedere geval ik heb mijn 10jaar dat ik mountainbike al menig lichte fietsen een omhoog gehouden, maar zo licht als deze nog niet hoor.
Plaats reactie