Gps track uitwisselen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
annh
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: di 11 jan 2011 22:32
Rijdt met: trek wsd 6700

Gps track uitwisselen

Bericht door annh »

Hoi mtbers,

Heeft er iemand van jullie een leuke gps track van max 50-60 km? Ik wil een beginnende Mtb vriendin eens van het echte Mtb leven laten proeven en de tot nu toe gereden in centrum oost -Vlaanderen zijn maar saai.
Ook willen we niet echt aan toertochten meedoen.
Iemand een leuk ideetje ?

Alvast bedankt
Ann
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door RigolleM »

annh schreef:Hoi mtbers,

Heeft er iemand van jullie een leuke gps track van max 50-60 km? Ik wil een beginnende Mtb vriendin eens van het echte Mtb leven laten proeven en de tot nu toe gereden in centrum oost -Vlaanderen zijn maar saai.
Ook willen we niet echt aan toertochten meedoen.
Iemand een leuk ideetje ?

Alvast bedankt
Ann
Waar wil je vertrekken?
Bloso routes al eens bekeken? Gavere is ééntje die leuk is voor beginnende mountainbikers.
sh0s
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 31 mar 2012 17:59
Rijdt met: Cube stereo 120 / Cube ltd race /

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door sh0s »

Routeyou bekeken?
Check regio Vlaamse Ardennen :)
annh
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: di 11 jan 2011 22:32
Rijdt met: trek wsd 6700

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door annh »

Ik ken idd het principe van de bloso routes en routeyou maar je kan daar moeilijk het mtb gehalte inschatten :-)
deze ochtend bv nog een toertocht gereden waar ze veel meer hadden kunnen uithalen.

Vandaar de vraag: of er iemand een leuke route heeft, die men eens gereden moet hebben :-)

gat
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door KrisMaes76 »

Een beetje meer info waar je wil rijden zou wel handig zijn, vooral de locals weten wel goeie tracks zijn en die worden niet altijd online gegooid
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door RigolleM »

Voor mij is centrum Oost-Vlaanderen Gent, als je vandaar uit vertrekt is alles saai... de eerste 10km.
Kan je je verplaatsen naar bepaalde regio's?
Wil je dit met de fiets of met de wagen doen?

Ik wil je wel helpen maar zoals hierboven al werd aangehaald, ga je wat meer info moeten verstrekken.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door KrisMaes76 »

RigolleM schreef:Voor mij is centrum Oost-Vlaanderen Gent, als je vandaar uit vertrekt is alles saai... de eerste 10km.
Kan je je verplaatsen naar bepaalde regio's?
Wil je dit met de fiets of met de wagen doen?

Ik wil je wel helpen maar zoals hierboven al werd aangehaald, ga je wat meer info moeten verstrekken.
Er zijn wel wat leuke dingen in Gent hoor, zelfs bijna enduro kwaliteit, maar wel kort natuurlijk :)
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door RigolleM »

KrisMaes76 schreef:
RigolleM schreef:Voor mij is centrum Oost-Vlaanderen Gent, als je vandaar uit vertrekt is alles saai... de eerste 10km.
Kan je je verplaatsen naar bepaalde regio's?
Wil je dit met de fiets of met de wagen doen?

Ik wil je wel helpen maar zoals hierboven al werd aangehaald, ga je wat meer info moeten verstrekken.
Er zijn wel wat leuke dingen in Gent hoor, zelfs bijna enduro kwaliteit, maar wel kort natuurlijk :)
Ik neem enkel de Skiberg mee als ik in de buurt ben, wat zijn zo nog leuke plekjes?
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door KrisMaes76 »

RigolleM schreef:
KrisMaes76 schreef:
RigolleM schreef:Voor mij is centrum Oost-Vlaanderen Gent, als je vandaar uit vertrekt is alles saai... de eerste 10km.
Kan je je verplaatsen naar bepaalde regio's?
Wil je dit met de fiets of met de wagen doen?

Ik wil je wel helpen maar zoals hierboven al werd aangehaald, ga je wat meer info moeten verstrekken.
Er zijn wel wat leuke dingen in Gent hoor, zelfs bijna enduro kwaliteit, maar wel kort natuurlijk :)
Ik neem enkel de Skiberg mee als ik in de buurt ben, wat zijn zo nog leuke plekjes?
https://www.trailforks.com/region/gent/" onclick="window.open(this.href);return false;

De mooiste maar ook moeilijkste zijn root line #1 en enduro downhill citadelpark, er zin er wel al redelijk wat overkop gegaan op die 2 :)

Hier staat niet alles op, voor technische ritten in Gent: elke donderdagavond: https://www.facebook.com/mtbthehill/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Re: Gps track uitwisselen

Bericht door Fluffy »

Om in België 'echt' te biken zal je toch richting Ardennen moeten. En ook ginds best de Bloso routes mijden.
Plaats reactie