05.05.2019 - Peruwelz

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Re: 05.05.2019 - Peruwelz

Bericht door moonrider »

Pour l'édition 2019, il y aura 5 parcours...

Distances / Afstanden : 20-30-40-50-60 km
1 ravito sur le 20 km pour/voor 4€
2 ravitos sur les 30-40-50-60 km pour/voor 5€




Randonnée VTT à travers le parc naturel des plaines de l'Escaut. Au menu : sentiers, routes, forêts, canaux, et terrils.

Mountainbike-tocht door le parc naturel des plaines de l'Escaut. Op het menu: paden, wegen, bossen, kanalen, en 'terrils'.


Départ / Plaats : de 8h à 10h
Stade de Football de Péruwelz, rue Verte Chasse 9 à Péruwelz (7600)
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 05.05.2019 - Peruwelz

Bericht door berdunnor »

Er is hier in het verleden al wat commotie rond geweest, maar dit blijf toch een zalige rit! 3 technische terrils, véél bos met evenveel singletracks, de oude vesten van Condé sur l'Escaut voor de cultuurliefhebbers... en leuke extra's op de langste afstand. Dit jaar parcours grotendeels in omgekeerde volgorde. Even leuk!
Wout_RS
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 26 nov 2016 00:13
Rijdt met: Cube LTD SL 2017, Superior X-Road Issue

Re: 05.05.2019 - Peruwelz

Bericht door Wout_RS »

Voor het 3e jaar op rij aanwezig!

Parcour was een beetje omgegooid qua volgorde,
het was terug genieten onder perfecte omstandigheden.

De 60km net kunnen afwerken voor er een regenbui voorbij trok
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 05.05.2019 - Peruwelz

Bericht door Motorbiker »

De intentie was er zaterdagavond. Fietske klaar, materiaal ingeladen, kledy klaargelegd. Ons bezoek - twintig man - kwam toe en resoluut weigerde ik elk aanbod van bubbels en gerstenat. Driekwartier later liet ik " resoluut " vallen en nog eens zoveel tijd later gaf ik een gitaarsolo op het salontafeltje, een Duvel balancerend op het hoofd. Vanmorgen forfait wegens familiale omstandigheden.

(reactie geplaatst louter voor mezelf. Zo weet ik in 2020 waarom ik er in 2019 niet bij was).
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 05.05.2019 - Peruwelz

Bericht door filiep72 »

Motorbiker schreef:De intentie was er zaterdagavond. Fietske klaar, materiaal ingeladen, kledy klaargelegd. Ons bezoek - twintig man - kwam toe en resoluut weigerde ik elk aanbod van bubbels en gerstenat. Driekwartier later liet ik " resoluut " vallen en nog eens zoveel tijd later gaf ik een gitaarsolo op het salontafeltje, een Duvel balancerend op het hoofd. Vanmorgen forfait wegens familiale omstandigheden.

(reactie geplaatst louter voor mezelf. Zo weet ik in 2020 waarom ik er in 2019 niet bij was).

En waarom je er in 2020 wél weer zal bij zijn. Ge moet dien gitaarsolo maar eens demonstreren op de après :-)
Plaats reactie