04.05.2019 - Herzele - Willems Veranda's Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Freddy De Cooman
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 feb 2015 09:49

Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei & zondag 5 mei

Bericht door Freddy De Cooman »

Willems, Veranda's Classic
zat. 4 mei 2019
zondag 5 mei 2019
Burchtweide, burchtlaan 9550 Herzele

Een sportief en kleurrijk fietsevenement in het hartje van de Vlaamse Ardennen. Een prachtig parcours met 6 verschillende afstanden, cyclo & VTT
Gezins- & kidstocht

Op zat. 4 mei & zondag 5 mei vliegen we er opnieuw in met de “Willems Veranda’s Classic”
Na de grondige wijziging van de editie 2018 hebben we ook voor de 7e uitgave van 2019 de parcours lichtjes aangepast.
We maken er in 2019 opnieuw een tweedaagse van. Als afsluiter is er op zondag 5 mei in de namiddag na de fietstochten Willems Veranda’s het Na Classic Criterium voor profs dames & heren. Eerste start om 15u00.

De classic is zowel voor jong, oud, snelle fietsers en alles wat ertussen ligt. Met een gezinstocht & kidstocht komen ook deze fietser aan hun trekken. Ambiance met uitgebreide verzorgde bevoorradingen en toiletten op alle rust- & bevoorradingsplaatsen. De classic loodst je naar goede gewoonte dwars door de Vlaamse Ardennen de Denderstreek & een klein stukje Henegouwen.
Meer dan 50 seingevers zorgen voor het goede en veilige verloop van de cyclo- & Vtt tochten.
Het fietsevenement is een echt fietsfeest, met maar liefst 6 wegfietstochten en evenveel VTT tochten bieden we opnieuw iedereen de kans om de “Willems Veranda’s Classic” te ontdekken.

Het aandenken, gratis streekbiertje Arend Blond of Pater Lieven Blond, enz. ... is dit jaar netjes verpakt in een Goodybag zodat de deelnemer niet hoeft in de rij te staan aan de bar om zijn streekbiertje in ontvangst te nemen, afgeven van het polsbandje op de aangeduide plaats in de tent is voldoende, zo gaat alles veel vlugger. Elke deelnemer kan dan thuis rustig genieten van het gerstenat.

Op vorige edities deelname van Wout Van Aert, Lucien Van Impe, Oliver Naesen, Jolien D’hoore, Sep Vanmarcke, Niels Albert, Rudy De Bie, Stijn De Volder, Timothy Dupont, Nick Nuyens, Willems Cycling team, ..........

De classic is in samenwerking met :
Firma Willems tuinkamers & veranda’s, VZW WTC De Wijngaardvrienden Herzele, Gemeente Herzele, LM Classics & Cycling Vlaanderen

Alle verder info http://www.wijngaardvrienden.be" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.willemsverandasclassic.be" onclick="window.open(this.href);return false;
De wegwijzers cyclo & VTT eveneens op onze site : klijk op de afstand en ga ververvolgens onderaan naar Route You
Freddy De Cooman
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 feb 2015 09:49

04.05.2019 - Herzele - Willems Veranda's Classic

Bericht door Freddy De Cooman »

Willems veranda's Classic

Een sportief en kleurrijk fietsevenement in het hartje van de Vlaamse Ardennen. Een prachtig parcours met 6 verschillende afstanden, cyclo & VTT
Gezins- & kidstocht

Op zat. 4 mei & zondag 5 mei vliegen we er opnieuw in met de “Willems Veranda’s Classic”
Na de grondige wijziging van de editie 2018 hebben we ook voor de 7e uitgave van 2019 de parcours lichtjes aangepast.
We maken er in 2019 opnieuw een tweedaagse van. Als afsluiter is er op zondag 5 mei in de namiddag na de fietstochten Willems Veranda’s het Na Classic Criterium voor profs dames & heren. Eerste start om 15u00.

De classic is zowel voor jong, oud, snelle fietsers en alles wat ertussen ligt. Met een gezinstocht & kidstocht komen ook deze fietser aan hun trekken. Ambiance met uitgebreide verzorgde bevoorradingen en toiletten op alle rust- & bevoorradingsplaatsen. De classic loodst je naar goede gewoonte dwars door de Vlaamse Ardennen de Denderstreek & een klein stukje Henegouwen.
Meer dan 50 seingevers zorgen voor het goede en veilige verloop van de cyclo- & Vtt tochten.
Het fietsevenement is een echt fietsfeest, met maar liefst 6 wegfietstochten en evenveel VTT tochten bieden we opnieuw iedereen de kans om de “Willems Veranda’s Classic” te ontdekken.

Het aandenken, gratis streekbiertje Arend Blond of Pater Lieven Blond, enz. ... is dit jaar netjes verpakt in een Goodybag zodat de deelnemer niet hoeft in de rij te staan aan de bar om zijn streekbiertje in ontvangst te nemen, afgeven van het polsbandje op de aangeduide plaats in de tent is voldoende, zo gaat alles veel vlugger. Elke deelnemer kan dan thuis rustig genieten van het gerstenat.

Op vorige edities deelname van Wout Van Aert, Lucien Van Impe, Oliver Naesen, Jolien D’hoore, Sep Vanmarcke, Niels Albert, Rudy De Bie, Stijn De Volder, Timothy Dupont, Nick Nuyens, Willems Cycling team, ..........

De classic is in samenwerking met :
Firma Willems tuinkamers & veranda’s, VZW WTC De Wijngaardvrienden Herzele, Gemeente Herzele, LM Classics & Cycling Vlaanderen

Alle verder info http://www.wijngaardvrienden.be" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.willemsverandasclassic.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Wegwijzers eveneens op onze site klik op de gewenste afstand en ga onderaan naar Route You
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei

Bericht door Biker123 »

De parcoursen op routeyou lijken mij niet volledig te kloppen, kan dit?
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei

Bericht door deswa »

Ik denk dat vooral de parcours bespreking erboven niet klopt!!! Stond er vorig jaar ook al op dat ze de "Muur" aan deden, maar dat was niet zo.
Desalniettemin komen wij (de mannen van Mtb Aspelare) zeker de langste afstand rijden.
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei

Bericht door Biker123 »

Dat zou dan ook kunnen, alleszins een van de 2 is fout
Freddy De Cooman
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 17 feb 2015 09:49

Re: Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei

Bericht door Freddy De Cooman »

Biker123 schreef:De parcoursen op routeyou lijken mij niet volledig te kloppen, kan dit?
Mannen,

Alle parcours zijn een paar dagen terug aangepast.

Mvg.
Freddy De Cooman.
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei

Bericht door Biker123 »

Dus niet over en rond de muur? Want dan staat zo op routeyou?
Het is mij vooral te doen om het feit waar ik ook kan inpikken of wat ik 2x kan doen..
deswa
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 15:02
Rijdt met: Scott spark 930 en Rocky Mountain Element 950

Re: Willems Veranda's Classic - zat. 4 mei

Bericht door deswa »

Hey Biker123, Ik denk dat je de route van de cyclo bekeken hebt op hun site, deze gaat wel naar de muur. De mountainbike niet.
Maar @Freddy De Cooman: op de parcours bespreking staat wel nog steeds dat de muur en de bosberg aangedaan worden. Dit kan wel misleidend werken!!!
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 04.05.2019 - Herzele - Willems Veranda's Classic

Bericht door jari2057 »

Zware rit begon glad te liggen wel mooi parcours en goede organisatie
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 04.05.2019 - Herzele - Willems Veranda's Classic

Bericht door Biker123 »

Mooie rit, zoals altijd. Ik vergeet elk jaar hoe veel kleine baantjes er liggen rond Herzele..
Goede organisatie, goede bevoorrading!
Alleen bepijling vond ik minder: soms 1 pijl, soms 3 pijlen. Dan weer 200 meter op voorhand, erna net voor de afslag.

Maar ik kom hier elk jaar graag terug!
Plaats reactie