14.04.2019 - Willaupuis - Latino Road

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

14.04.2019 - Willaupuis - Latino Road

Bericht door Motorbiker »

Waar:
Maison du Village
Rue de la Forge 31
7904 Willaupuis
Starten:
7u30 - 10u30
Afstanden:
25 - 35 - 45 - 59.
Parcoursbeschrijving:
woordje van de organisatie (indien nodig vertaal ik vanavond. Nu geen tijd).
"Tout d'abord merci de ton intérêt pour notre randonnée diurne de ce dimanche 14 avril.
L'année passée vous avez été très nombreux à venir de Flandre et nous vous en remercions encore:)

Alors concernant le parcours du 55 (qui fera plus 59 km) est notre plus beau parcours car celui ci ratisse quelques beaux endroits de notre région.
Tout d'abord, à la sortie du local, tu auras un petit tronçon de route, histoire de vous chauffer tranquillement pour arriver dans la foret de Bonsecours. A partir de là, tu auras au programme des singles dans les bois et sous bois où nous tacherons d'exploiter au maximum des traces sympas. Il y aura deux terrils assez sympas dont un qui est privé et où nous avons pu avoir l'autorisation. Il y aura la possibilité de reprendre des forces à 4 ravitos (pour le 59). Nous en avons ajouté un suite aux remarques pertinentes d'une partie des participants de l'édition 2018.
Bref, je pense, comme l'année dernière, que vous ne serez pas déçus :):):):)
Merci peut être d'ajouter ces infos sur le forum de Mountainbike afin que la plus part de nos amis flamands soient avertis.
N'hésite pas à me demander d'autres infos si tu le souhaites.
A dimanche, en espérant que vous viendrez très nombreux comme l'année dernière :):):)

Sportivement,

Michael "
Laatst gewijzigd door Motorbiker op do 11 apr 2019 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 14/05/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door filiep72 »

Vorig jaar was het daar dik in orde. Veel bos en nog 2 terrils erbij. Ik denk zelfs de terril van Bernissart. Da's toch ééntje die je eens moet bedwongen hebben. De laatste keren steeds gelukt zonder een voetje te zetten. Laat maar weten hoe het bij jullie gegaan is ;-) . Als het van ik al lukt....
Vergeet vooral de Waalse folklore niet dus je weet al waarheen zondag. Iets over Doornik :-)
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door Motorbiker »

NOG EVEN OPMERKEN want ik had de verkeerde datum opgegeven.

Deze tocht gaat door NU ZONDAG 14/04/2019 !!!.
Vorig jaar meer dan goed bevonden.

Vertaling:
Alors concernant le parcours du 55 (qui fera plus 59 km) est notre plus beau parcours car celui ci ratisse quelques beaux endroits de notre région.
Het parcours van de 55 zijn er 59, en is het mooiste parcours.

Tout d'abord, à la sortie du local, tu auras un petit tronçon de route, histoire de vous chauffer tranquillement pour arriver dans la foret de Bonsecours. A partir de là, tu auras au programme des singles dans les bois et sous bois où nous tacherons d'exploiter au maximum des traces sympas.
Eerst warmen we een paar km op, kwestie van op temperatuur te zijn als het BOS de BONSECOURS zich aandient. Vanaf hier, single-tracks en mooie sous-bois passages, naar gewoonte maximaal benut.

Il y aura deux terrils assez sympas dont un qui est privé et où nous avons pu avoir l'autorisation.
Er zijn vervolgens twee terrils waarvan één privé, waar we toestemming voor hebben gekregen.

Il y aura la possibilité de reprendre des forces à 4 ravitos (pour le 59).
4 bevoorradingen op de 59
Nous en avons ajouté un suite aux remarques pertinentes d'une partie des participants de l'édition 2018.
Op vraag van de deelnemers in 2018. (waarschijnlijk Nederlanders, gratis maaltijd)

Bref, je pense, comme l'année dernière, que vous ne serez pas déçus :):):):)
Grote kans dat jullie tevreden zullen zijn.

Merci peut être d'ajouter ces infos sur le forum de Mountainbike afin que la plus part de nos amis flamands soient avertis.
Gelieve op mountainbike.be te plaatsen voor een 75CL lokaal gebrouwen gerstenat.


A dimanche, en espérant que vous viendrez très nombreux comme l'année dernière :):):)
Tot zondag en breng jullie knappe vrouwen mee.

Sportivement,

Michael "
Gebruikersavatar
exceed9.9
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 15 jun 2017 21:37
Rijdt met: copperhead 3 , canyon exceed cf 9.9 slx

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door exceed9.9 »

Zeker aanwezig voor de full hous.verleden jaar deze ook gereden en was hier zeer tevreden.het is een toertocht om de vingers van af te likken. Bij leven en welzijn tot zondag.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door filiep72 »

exceed9.9 schreef:Het is een toertocht om de vingers van af te likken.

Ge weet ze precies ook wel te vinden é, die supertochten ;-)
Vergeet Mons niet ! Laatste weekend van april. Voor mij één van de allermooiste!
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door _anonymus_ »

Ik dacht Grand-Leez eens te proberen, maar na het lezen van deze commentaren moet ik hier naartoe :-)
Gebruikersavatar
exceed9.9
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 15 jun 2017 21:37
Rijdt met: copperhead 3 , canyon exceed cf 9.9 slx

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door exceed9.9 »

Nee hoor cuemes zal ik zeker niet vergeten.superrit. zoals ook als olloy sur viroin.nog een beetje heftiger.
Gebruikersavatar
Enfant terrible
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: za 05 feb 2005 22:09
Rijdt met: Lapierre XR 629 2017 / Giant ATX Team

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door Enfant terrible »

@Motorbiker : jou vertaling is zalig ! Gelukkig ken ik ook een woordje Frans en kan ik er uit afleiden dat je graag een biertje drinkt
en liever vrouwen ziet dan mannen :-D

Iemand een idee hoeveel hm ?
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door Traxer »

Het zal wel weer in orde zijn! k'ga voor de kidstour! :bounce:
Jacqué
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 19 jun 2017 12:37

Re: 14/04/2019 Willaupuis - Latino Road

Bericht door Jacqué »

Enfant terrible schreef:@Motorbiker : jou vertaling is zalig ! Gelukkig ken ik ook een woordje Frans en kan ik er uit afleiden dat je graag een biertje drinkt
en liever vrouwen ziet dan mannen :-D

Iemand een idee hoeveel hm ?

vorig jaar 500 hm op 60km,
Plaats reactie