Problemen O2 bikers?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door madskatingcow »

Volgens mij is het boeken dicht en trachten ze het hoofd boven water te houden door achter de schermen te zoeken naar oplossingen. Happy Bike Days zorgt nog voor wat extra €€ en zal wel van pas komen, daarna zullen we zien of ze nog verder gaan.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door julie »

madskatingcow schreef:Volgens mij is het boeken dicht en trachten ze het hoofd boven water te houden door achter de schermen te zoeken naar oplossingen. Happy Bike Days zorgt nog voor wat extra €€ en zal wel van pas komen, daarna zullen we zien of ze nog verder gaan.
ik denk hetzelfde... maar de happy bike days is misschien wel een mooie gelegenheid om ze aan de tand te voelen, dus bereid jullie gele hesjes ! :-D
Gebruikersavatar
benben
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 07 jun 2018 11:51
Rijdt met: CANYON EXCEED CF SL 7.9 , Scott Big Jon

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door benben »

Kevin82 schreef:Bij deze heb ik eindelijk een reactie ontvangen na meerdere contactnames:

Beste lezer,
Onze excuse voor de vertraging.
Wij kunnen nog geen datum voor nummer 223 melden (waarschinlijk begin mei).
Reden daarvoor is dat wij zitten in een verhuizing en dat wij een oplossing aan een forse verhoging van de drukkosten moeten werken. Verhoging van de prijs van de magazine zal niet gebeuren.
Bedankt voor uw geduld.

Zoals hier al werd gemeld zitten ze idd blijkbaar in een verhuis. Anderzijds stel ik mij de vraag of je zoiets niet lang vooraf gepland hebt en in het laatste magazine hierover melding maakt. Dit om de lezers te informeren van de latere druk van het nieuwe magazine.
We kunnen toch niets anders doen dan afwachten vrees ik...
Deze mail heb ik in februari ook al mogen ontvangen, abonnementsgeld voor niks gestort denk ik. :cry:
De telefoon doet het ook niet meer.. bye bye O2 denk ik
Plaats reactie