Problemen O2 bikers?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Problemen O2 bikers?

Bericht door Kevin82 »

Heeft er iemand van jullie info over het magazine O2 bikers? Dit jaar nog geen enkel magazine ontvangen...
Ook al een paar mails gestuurd maar ook hier geen reactie. Mails komen niet terug dus vermoedelijk worden ze wel nog gelezen.

Vroeger was het steeds maandelijks een goed gevuld magazine maar dan zijn ze overgegaan naar tweemaandelijkse uitgave dat steeds later en later in de bus terecht kwam. Ik vermoed dat het einde nabij is?

Ik vind het wel jammer want ik kwam toch nog geregeld nieuwe dingen tegen en ze durven al eens kritisch te zijn. In sommige andere magazines valt het op welke merken ze steeds goed aanprijzen omdat ze gesponsord worden en dat is net jammer.
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door Trevorken »

Ik heb dezelfde vraag. Ik ben wel blij dat ik mijn abonnement niet meer verlengd heb, bij Mtbplus had ik minder geluk.
Ik hoop day ze toch nog verder gaan, want ik vond het ook altijd een leuk magazine om te lezen.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door spaghetti_2 »

Ik vrees ook dat dit stilaan einde verhaal is. Vorig jaar al enkele magazines met serieuze vertraging. O2MC volledig gestopt.. HappyBikeDays gaat dan weer wel door.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door madskatingcow »

Ik heb het ook al een paar keer gevraagd in de krantenwinkel, net vanwege de vele vertragingen / onzekerheid neem ik geen abonnement. Die hadden geen nieuws hieromtrent.

Hun Facebook pagina is dan weer recent wel nog bijgewerkt, misschien is vragen via de chat?
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door julie »

Volgens bronnen op het waalse forum, zitten ze midden in een verhuizing, maar dat is natuurlijk geen goed excuus om niet even een mailtje naar de abonnées te sturen. Communication is duidelijk niet hun sterke punt.

Verder is het eigenlijk nog maar een 1 of 2-mans bedrijf, ik denk dus ook niet dat ze het einde van het jaar gaan halen, jammer maar helaas. De concurrentie is groot via andere bladen, maar ook natuurlijk via het internet. Als je 4 maanden te laat bent met je blad, dan is het allemaal niet meer zo nieuw lijkt mij :lol:
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door madskatingcow »

Ik zou https://www.vojomag.nl wel op papier willen :drunk:
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door Kevin82 »

madskatingcow schreef:Ik heb het ook al een paar keer gevraagd in de krantenwinkel, net vanwege de vele vertragingen / onzekerheid neem ik geen abonnement. Die hadden geen nieuws hieromtrent.

Hun Facebook pagina is dan weer recent wel nog bijgewerkt, misschien is vragen via de chat?
Heb geen Facebook dus ja...
Dat het moeilijke tijden zijn voor een magazine in een digitaal tijdperk kan ik gerust begrijpen maar een berichtje terugsturen lijkt mij wel het minste. Je stelt gewoon een standaardtekst op en stuurt deze naar iedeeen die erom vraagt. Blijkbaar teveel gevraagd.
Toch blijf ik het jammer vinden...
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door spaghetti_2 »

madskatingcow schreef:Ik zou https://www.vojomag.nl wel op papier willen :drunk:
Inderdaad, qua artikels en fotografie staan deze op een zeer hoog niveau. (Niet te vergelijken met O2bikers, eerlijk gezegd). Anderzijds zou een deel van de kwaliteit misschien verloren gaan in een papieren blad want daar komt toch veel extra bij kijken. Je kan wel jaarlijks hun Vojomag op papier kopen, dat is bijna eerder een boek/collector's item dan een magazine :)
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door Kevin82 »

Bij deze heb ik eindelijk een reactie ontvangen na meerdere contactnames:

Beste lezer,
Onze excuse voor de vertraging.
Wij kunnen nog geen datum voor nummer 223 melden (waarschinlijk begin mei).
Reden daarvoor is dat wij zitten in een verhuizing en dat wij een oplossing aan een forse verhoging van de drukkosten moeten werken. Verhoging van de prijs van de magazine zal niet gebeuren.
Bedankt voor uw geduld.

Zoals hier al werd gemeld zitten ze idd blijkbaar in een verhuis. Anderzijds stel ik mij de vraag of je zoiets niet lang vooraf gepland hebt en in het laatste magazine hierover melding maakt. Dit om de lezers te informeren van de latere druk van het nieuwe magazine.
We kunnen toch niets anders doen dan afwachten vrees ik...
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Problemen O2 bikers?

Bericht door triumph_st »

Kevin82 schreef:Bij deze heb ik eindelijk een reactie ontvangen na meerdere contactnames:

Beste lezer,
Onze excuse voor de vertraging.
Wij kunnen nog geen datum voor nummer 223 melden (waarschinlijk begin mei).
Reden daarvoor is dat wij zitten in een verhuizing en dat wij een oplossing aan een forse verhoging van de drukkosten moeten werken. Verhoging van de prijs van de magazine zal niet gebeuren.
Bedankt voor uw geduld.

Zoals hier al werd gemeld zitten ze idd blijkbaar in een verhuis. Anderzijds stel ik mij de vraag of je zoiets niet lang vooraf gepland hebt en in het laatste magazine hierover melding maakt. Dit om de lezers te informeren van de latere druk van het nieuwe magazine.
We kunnen toch niets anders doen dan afwachten vrees ik...
Dat zal dan toch de laatste keer geweest zijn dat ik mijn abo geld betaald heb.
Voor mij is het contractbreuk. Een mailtje naar je abo's is het minste wat je kan doen.
Hetzelfde voor gehad met Mountain bike Plus magazine.
Die zijn ondertussen weer opgestart maar was zelfde verhaal. In feite diefstal van abo geld van je klanten. Foei.
Plaats reactie