Route in Kortenbos, St-Truiden

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Route in Kortenbos, St-Truiden

Bericht door KrisMaes76 »

Ik zit dit weekend in kortenbos (Sint-Truiden), zijn er leuke MTB parcours / stukken in de buurt? Ik vind wel iets terug van een technisch parcours in Bernissem, is dat wat de moeite om te doen?
Pertu
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 04 apr 2011 09:30
Rijdt met: Kona Kula

Re: Route in Kortenbos, St-Truiden

Bericht door Pertu »

Je kan op 31/3 uitwijken naar Borgloon. Daar is er een toertocht.
Toevallig zag ik gisteren dat er al pijltjes hangen. Misschien kan je deze toertocht nu al rijden.

In Kortenbos kan je ook inpikken op de MTB-route van Sint-Truiden. Het is niet de geweldigste route maar het stukje in Bernissembroek is wel tof.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Route in Kortenbos, St-Truiden

Bericht door KrisMaes76 »

Pertu schreef:Je kan op 31/3 uitwijken naar Borgloon. Daar is er een toertocht.
Toevallig zag ik gisteren dat er al pijltjes hangen. Misschien kan je deze toertocht nu al rijden.

In Kortenbos kan je ook inpikken op de MTB-route van Sint-Truiden. Het is niet de geweldigste route maar het stukje in Bernissembroek is wel tof.
kben ondertussen al terug thuis 8)
Plaats reactie