Single tracks

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
MathiasB
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 18 mar 2019 12:06
Rijdt met: Trek Procaliber 6 - 2019

Single tracks

Bericht door MathiasB »

Goedemorgen collega mountainbikers.

Ik ben nieuw op dit forum sinds vandaag.
Ter info: heb zonet een Trek Procaliber 6 - 2019 gekocht :-D

Vroeger heb reed ik regelmatig met de mountainbike. Ik heb enkel nog maar in de buurt van Kasterlee-Herentals gereden.

Het is mij wel duidelijk dat ik grote fan ben van single tracks met enkele mooie afdalingen.

Hebben jullie nog mooie routes die deze kenmerken hebben?

Ter info: ik beschik over een GPS om eventueel een niet bewegwijzerde route te kunnen rijden.

Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis!!

Mvg, Mathias
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: Single tracks

Bericht door kevx »

Qua single tracks zullen er nie veel routes meer te bieden hebben dan Kasterlee, Lille, Herentals...

Dessel, Lommel of Mol/Meerhout/Bel,... vind ik persoonlijk ook best de moeite.

Routes zoeken doe ik altijd via gpsies.com. Als je uitgebreid zoekt via de juiste parameters vind je hier wel tt's terug. Voor ritten op de weg ook zeker een aanrader!
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Re: Single tracks

Bericht door Fluffy »

Ravels xc parcours is ook een leuk rondje. Kort, maar wel heel leuk met de vele bochtjes.
Utrechtse Heuvelrug is missch ver voor jou, maar super als je van flowy singletrack houdt.
Ardennen zal dichter zijn, maar dan zoek je best zelf routes. Bewegwijzerde routes zijn meestal saai, zelfs in Ardennen.
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

Re: Single tracks

Bericht door Ward81 »

Overloon in Nederland.
Plaats reactie