Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BoslandATBChallenge
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 01 mar 2019 20:16

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door BoslandATBChallenge »

spaghetti_2 schreef:Staat in veel reglementen. Zo dekt de organisator zich in tegen overmacht (bv stormweer). Alle kosten worden vooraf gemaakt en de meeste organisatoren hebben geen buffer om alle kosten te maken én een jaar inkomsten over te slaan.
We hadden het zelf niet beter kunnen omschrijven, Spaghetti_2! Thx!

Het Bosland ATB Challenge Team
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door TaurineR »

Ik ben ingeschreven, en reken nu wel op goed weer, he!

Vraagje: Wordt er een klassement op leeftijd opgemaakt?
BoslandATBChallenge
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 01 mar 2019 20:16

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door BoslandATBChallenge »

LMTB schreef:Sorry, maar kan men ook nog ter plaatse inschrijven ....
Om organisatorische redenen zien wij ons genoodzaakt om de inschrijvingen op 31 maart 2019 af te sluiten.
Vanaf die datum moeten wij er voor gaan zorgen dat iedere deelnemer tijdig zijn/haar starterspakket (met o.a. startnummer, chip voor tijdsregistratie,...) toegestuurd krijgt.
LMTB schreef: ... ik heb een probleem met deze paragraaf in het reglement.want Indien de organisator op grond van overmacht het evenement niet kan laten doorgaan, zal geen nieuwe datum worden voorgesteld. Het inschrijvingsbedrag zal dan slechts gedeeltelijk worden terugbetaald, rekening houdend met de gemaakte vaste kosten.
LMTB, niemand die liever wil dan de organisatie zelf, dat dit evenement gewoon doorgaat. Wij zullen er daarom alles aan doen om van deze sportieve toertocht een geslaagde editie te maken. Niemand, maar zeker wij als organisatoren niet, zijn er bij gebaat als dit event niet door zou kunnen gaan.

Verder heeft Spaghetti_2 een prima toelichting gegeven, waarvoor dank!

Het Bosland ATB Challenge Team
BoslandATBChallenge
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 01 mar 2019 20:16

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door BoslandATBChallenge »

TaurineR schreef:Ik ben ingeschreven, en reken nu wel op goed weer, he!

Vraagje: Wordt er een klassement op leeftijd opgemaakt?
Beste TaurineR, nogmaals dank voor uw inschrijving.

Gezien het hier gaat om een toertocht en dus geen wedstrijd zal er geen klassement opgemaakt worden.
Echter, daar we wel degelijk hebben gekozen voor een chronorit, zal iedere deelnemer na aankomst zijn induviduele tijd kunnen raadplegen.

Het Bosland ATB Challenge Team
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door TaurineR »

Ik verwacht wel van een chronorit, dat er een uitslag gepubliceerd wordt.
Anders heb je gewoon een toertocht, en daar is het inschrijvingsgeld te fors voor.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door spaghetti_2 »

Een gezamenlijke start en tijdsopname maar geen klassement en podium? Dat is toch een beetje vreemd.. Dat het geen officiële wedstrijd voor de bond is dat snap ik, maar dat is geen enkele chrono. Hoeft je niet tegenhouden om een ranking op te maken.
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door schuppe »

Inderdaad. Vergelijken is toch altijd leuk. Een officieel podium hoeft dan weer niet voor mij. (Misschien ook wel omdat ik weet dat tegen ik toekom de ceremonie al zal afgelopen zijn wss)
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door cowboy peter »

een beetje zot om 25€ in te schrijven voor een toertocht die gechronometreerd is, maar zonder uitslag, podium of prijzen. Op mijn garmin zie ik perfect hoe lang ik gereden heb, en op strava zie ik hoe lang iedereen onderweg geweest is. Wat is dan het nut?
Misschien kan ik de rit rijden zonder chrono en de gebruikelijke inschrijvingsprijs betalen.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door TaurineR »

Toch had ik graag een gefundeerde reactie van BoslandATBChallenge gelezen..
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door uncle sam »

cowboy peter schreef:een beetje zot om 25€ in te schrijven voor een toertocht die gechronometreerd is, maar zonder uitslag, podium of prijzen. Op mijn garmin zie ik perfect hoe lang ik gereden heb, en op strava zie ik hoe lang iedereen onderweg geweest is. Wat is dan het nut?
Misschien kan ik de rit rijden zonder chrono en de gebruikelijke inschrijvingsprijs betalen.
So true, ander en beter :wink:
Plaats reactie