16.02.2019 - Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
jan123
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 27 apr 2012 14:53
Rijdt met: KTM MYROOM prestige

16.02.2019 - Dikkebus

Bericht door jan123 »

Is er iemand die iets weet over het parcour vtt?
Smoldros
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 08 jan 2004 17:48
Rijdt met: specialized epic comp carbon 29

Re: 16.02 dikkebus

Bericht door Smoldros »

Ook benieuwd, al vermoed ik dat het na de afgelopen dagen wel zal meevallen.
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 16.02 dikkebus

Bericht door berdunnor »

Ondergrond in de streek valt alvast goed mee. Ik heb er deze morgen gereden. De modderstroken na de regen van de laatste tijd beginnen goed uit te drogen. Hier en daar wat glibberig, maar overwegend goed berijdbaar...
Vipertr
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 15 mei 2008 20:00
Rijdt met: Viper

Re: 16.02 dikkebus

Bericht door Vipertr »

meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 16.02 dikkebus

Bericht door meester biek »

Dikkebus verkozen voor het veel dichtere (maar modderige) Anvaing. Ondergrond was zoals hierboven beschreven hier en daar nog wat glibberig, maar op de meeste plaatsen al redelijk uitgedroogd. Prachtig weertje om van het 'Heuvelland' te genieten. Al begon het niet zo goed toen ik enkele fietsers bijbeende met een raar gekromd stuur, volgde ik dus de cyclo's... Ondanks deze paar extra km's toch afgeklokt met maar 47 km, terwijl ik de 51 volgde, jammer. Voor de 73 (stond op het forum 66) had ik iets te weinig tijd, nu was ik iets te vroeg binnen.
Hier en daar kon de bepijling wat beter vond ik, voor de rest prima organisatie. Knappe zelfineengestoken douche.
Ook jammer dat je moet lezen bij de inschrijving dat er weeral 2 fietsen gestolen waren.
Toch super geamuseerd, leuk toerke, eens iets anders dan de vertrouwde Vlaamse Ardennen.
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 16.02.2019 - Dikkebus

Bericht door TomP »

Prachtig toertje met bekende en soms voor mij wat minder bekende paadjes en heuvels! We waren met velen die de 51 volgden maar slechts met 43km aankwamen. Moet toch ergens iets misgelopen met een splitsing ofzo. Er zat daardoor ook maar 7km tussen eerste en tweede bevoorrading waardoor er toch veel net als mij de tweede overgeslagen hebben.

Maar dat is niet erg, bedankt dat we terug een mooi tochtje mochten maken. Respect en een dikke merci aan allen die dit mogelijk maakten.

Mss wel eens nadenken om een bewaakte fietsenstalling te voorzien op de volgende organisatie?
Plaats reactie