09.02.2019 - Nieuwpoort - 10e Duin, strand en polder tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GS8630
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 nov 2018 10:22

Re: VTT Nieuwpoort 9/02/2019

Bericht door GS8630 »

cowboy peter schreef:Sorry, maar het parcours voldeed niet aan de verwachtingen.
"Het parcours is prachtig en bestaat in grote delen uit duinen (single-tracks) en strand, dus is perfect berijdbaar." gaat over maximum de helft van het parcours. Vandaag zag ik teveel gras en modder, en toevallig is dat niet waarom we naar de zee komen
vroeger werd er meer richting koksijde gereden , en in de duinen. NU reden we er soms mooi rond. Het vast parcours van middelkerke, dus na de 2e bevoorrading, kan ik iedere dag rijden. Dan hoef ik niet, zoals filiep gedaan heeft, de polderstukken eruit laten en 2x de duinenlus doen.
Herkansing in koksijde, daar zullen we de duinen wel krijgen
Peter al vast bedankt om te komen mountainbiken hier te Nieuwpoort.
Zoals u weet en het staat ook in de titel van de rit gaat het hier om een "strand - duinen en polder rit".
Jammer dat dit parcours niet voldeed aan uw verwachtingen.
Het is normaal dat de polderstukken iets zwaarder er bij lagen dan anders met de sneeuw en regen van de laatste weken.
U moet ook begrijpen dat er ieder jaar een 5-tal ritten zijn aan onze westkust en we willen niet of nauwelijks in elkaars vaarwater rijden.
Daarmee bedoel ik: je hebt de ritten van Middelkerke 28/10/2018, Nieuwpoort, nu binnenkort Lombardsijde 23/02 en Koksijde 24/02 en deze zomer te De Panne 10/07.
En ja we kunnen er meer uit halen maar mogen ..... dat is iets anders!!!
Nog thans doen we ons uiterste best om iedereen tevreden te stellen.
GS8630
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 nov 2018 10:22

Re: VTT Nieuwpoort 9/02/2019

Bericht door GS8630 »

Foto's:

https://www.facebook.com/JeannePanneBikers/

Deelnemers: 646 die de wind trotseerden, waarvoor dank. =D>
Plaats reactie