CANYON LUX cF SLX 9.0 RACE TEAM

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
sneln eddy
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: za 02 mei 2009 20:59
Rijdt met: Ne mat zwarten

Re: CANYON LUX cF SLX 9.0 RACE TEAM

Bericht door sneln eddy »

mountainollie schreef:
Svinx schreef:
mountainollie schreef:Ik heb de lux cf sl 7.0 race. Ook in zwart-wit
Maar moet hem nog uitvoerend testen.
Nu liggen er 2 rara op. Maar zou die willen voor de winter verwisselen. Ben er wel nog niet aan uit welke
Foto :-D

Maxxis? Forekaster vooraan en ardent achteraan bv.
Mijn lbs heeft enkel maxxis ikon. Ik heb een cadeaubon gekregen van daar. Dus dacht eerder voor rocket ron te gaan maar die hebben ze dan enkel in liteskin...
Hier de fiets
https://photos.app.goo.gl/FJPCT5Fd9H2cdixc7" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke maat is het frame? Medium?
Gebruikersavatar
mountainollie
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: za 08 apr 2006 21:36
Rijdt met: Canyon Lux CF 7.0 Specialized stumpjumper HT '08 "GESTOLEN"

Re: CANYON LUX cF SLX 9.0 RACE TEAM

Bericht door mountainollie »

Ja medium
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: CANYON LUX cF SLX 9.0 RACE TEAM

Bericht door Boebbel »

Ik heb mijne 6.0 ook eergisteren binnen gekregen. "Onverwacht" een maand vroeger, maar toch 4,5 maand moeten wachten.

Het was meteen duidelijk dat de achterband plat stond, oppompen hielp niet echt. Na wat heen en weer mailen met de mannen van belgium@canyon is er een nieuwe binnenband onderweg. Die gaat van pas komen als reserve in de zadeltas. Ondertussen supergemakkelijk tubeless gezet met een paar ventielen die ik had liggen. Het lijken goeie bandjes, die Maxxis die er op liggen.

Het rood is wat aan de lichte kant, gewoon dat het wat naar oranje gaat als het licht minder fel is. Bloedappelsien, wat ik al een tijd wil.

Van mijn eerste tochtje vandaag ben ik in ieder geval met een super gevoel thuis gekomen. Snel, wendbaar, speels, meer dan mijne HT 27,5". Is het de carbon/29/FS...waarschijnlijk alles samen.

Voor de rest is het wat aanpassen en tunen wat wat voor lucht ik in de vork en demper moet steken.

De gripshift ga ik ook nog wat kans geven. Ik had er nog nooit mee gereden en het werkt prima, maar soms probeer ik toch even met de duim schakelen. Als het tegenvalt, kan ik er een €30 shifter aan hangen.
Plaats reactie