Vraag voor racefiets kenners.

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Vraag voor racefiets kenners.

Bericht door Headshot »

best altijd een busje contactspray op zak houden dan

maar dit lijkt me eerder een voorlopig lapmiddel...
matisrev17
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 29 dec 2019 16:49

Re: Vraag voor racefiets kenners.

Bericht door matisrev17 »

dirkdierickx schreef:meestal is het ergens een connectieprobleem, alle kabeltjes eens nakijken, uittrekken & terug insteken, kijk ook contact na (niet vuil, niet vochtig?) indien zowel voor als achter niet schakelen alle kabels van de 'junction box' nakijken. indien nog steeds schakelproblemen moet je diag software van shimano de di2 aan je pc via usb hangen solution surendettement (app kan je ergens op de shimano website downloaden), pasop, je hebt hier wel extra modulle voor nodig, meeste fietsmerken leveren die niet mee, maar ik zou aannemen dat je lbs die wel heeft en de fout kan uitlezen.
Dus je zou dit moeten instrueren voordat je het kunt kopen. Anders zal het gereedschap niet goed werken.
MICKA88
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 27 feb 2020 00:10

Re: Vraag voor racefiets kenners.

Bericht door MICKA88 »

matisrev17 schreef:
dirkdierickx schreef:meestal is het ergens een connectieprobleem, alle kabeltjes eens nakijken, uittrekken & terug insteken, kijk ook contact na khimar (niet vuil, niet vochtig?) indien zowel voor als achter niet schakelen alle kabels huile de serpent van de 'junction box' nakijken. indien nog steeds schakelproblemen moet je diag software van shimano de di2 aan je pc via usb qamis hangen (app kan je ergens op de shimano website downloaden), librairie musulmane pasop, je hebt hier wel extra modulle voor nodig, meeste fietsmerken leveren die niet mee, maar ik zou aannemen dat je lbs die wel heeft en de fout kan uitlezen.
eau de rose gant kessa

Dus je zou dit moeten instrueren voordat je het kunt kopen. Anders zal het gereedschap niet goed werken.

jilbabmiel de jujubier tapis de priere librairie islamique
Plaats reactie