sandervl schreef:
@dirkdierickx: heb je ondertussen de bryton rider 450? ik ben heel benieuwd hoe deze je bevalt. Op het internet weinig (lees geen) reviews over te vinden. Ik overweeg sterk om deze gps aan te schaffen, volgens mij evenwaardig aan wahool elemnt bolt.
Ik hoor het graag!
yep, heb hem nu al een tijdje en gebruik hem zowel op de weg als offroad.
geweldig toestel, de navigatie is door OSM echt veel beter dan met de 'suggestielijn' van de vorige modellen, ik ben nog geen enkele keer verkeerd gereden, ook offroad!
batterij gaat onozel lang mee, dat vind ik zo geweldig, zelfs als de waarschuwing komt dat de batt. bijna leeg is heb je meestal nog meer dan een uur om de rit af te ronden voordat het toestel echt uitgaat.
nog een verbetering tov vorige generatie is meer knoppen zodat de bediening wat gemakkelijk is.
syncen met strava etc kan zonder app of pc, rechtstreeks connecteren met wifi.
het enige wat je niet hebt zijn live strava segments, voor zover dat je dat belangrijk vind, kan dit wel een doorslaggevend argument zijn om dit toestel niet te kopen. wat er ook ontbreekt is een 'get me home' functie, ik geloof dat garmins dit wel hebben. je moet dus een route uploaden voordat je kan navigeren (kan je dan wel via de app aanmaken onderweg, maar is een beetje geknutsel).