06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 430
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door Prospeer »

Aan de massa volk te zien was ik blijkbaar de enige in Vlaanderen die nog niet wist dat dit een toptocht is :-D
Op de site stonden er foto's van vorig jaar, met fietsers die door modder-blubber reden... geen idee waar die fotograaf toen stond, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat het van dezelfde tocht was. Alles lag er dit jaar droog en perfect berijdbaar bij. Heel leuke tocht door bosrijke gebieden, inclusief een aantal privestukjes. :bounce:
Zelfs 3 bevoorradingen op 48 km!!

Ik zal m'n collega bikers van WTC Torenvrienden (SaapjensMarathon Herzele) warm maken om hier volgend jaar ook met een grotere delegatie te komen.
smogfrogie
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 09 sep 2007 21:47
Rijdt met: Trek Superfly 6

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door smogfrogie »

Zeer mooi parcours met enkele privé-passages die ik nog nooit gedaan had, ondanks ik er woon en de streek al platgereden heb. Top.
Enkel de twee bevoorradingen waren met speculaas en sinaasappel wat aan de magere kant. Soit, waarschijnlijk door de massa volk die me voorafging en uiteindelijk heb ik dat niet echt nodig.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door filiep72 »

Tradities moeten in ere gehouden worden dus dit is steevast de eerste rit van het nieuwe jaar. Het parcours werd duidelijk onder handen genomen en is zelfs verbeterd tov vorig jaar. De weide doorsteken van in het begin van de rit zijn jullie vergeven ;-) . Perfect berijdbaar, veel bos , veel deelnemers. Alleen hopen we dat er niet te veel meer van die moto-mountainbikes meer bijkomen. Dit heeft niets meer met e-moutainbiken te maken. Die persoon die ze aangereden hebben op het fietspad aan dat kruispunt zal onze mening wel delen. Enfin de tijd zal het wel uitwijzen maar deze dingen zijn misschien toch niet op hun plaats tijdens zo'n drukke toertochten : https://www.bultaco.com/en/motorcycles/brinco-r/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door Gino_mtb »

@ Prospeer: die foto's waren wel degelijk van vorig jaar. Die foto's waar er door het slijk geploeterd werd werden genomen in de weide die uitkomt bij de tweede bevoorrading in die schuur. Als je vorig jaar uit dat bosje kwam in die weide was het ploeteren tot op de boerderij.

Was inderdaad een topritje! Veel offroad, bosjes,singletracks, ... top ! Enkel de bevoorradingen waren inderdaad wat magertjes met enkel suikerwafels en speculoos. MAar heb me wel enorm gejeund !
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door kilted biker »

Allen, bedankt voor jullie talrijke opkomst.
Het doet deugd om zoveel lof te mogen ontvangen als organisator. :-D
De puntjes kritiek, of feedback, nemen we zeker mee.
Bepijling op "weg en were" kunnen we idd invoeren. Wat bevoorrading betreft kan ik alleen maar zeggen dat we opnieuw (positief) verrast werden door de opkomst.
Beide bevoorradingen zijn gestart met bananen, appelsienen,galetten,suikerwafels,speculoos en kwaliteits-sportdrank.
Onze excuses voor de tekorten. Volgend jaar nemen we nog wat meer, en nog wat meer daarbovenop, omdat ik denk dat deze editie voor heel wat reclame gezorgd heeft voor volgend jaar. :bounce: :bounce:
Hopelijk zien we jullie allemaal terug , volgend jaar, opnieuw op de eerste zondag van het jaar.
En breng gerust je familie en je vrienden mee !!!
Plaats reactie