Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ronny67
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 dec 2018 21:41

Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door Ronny67 »

Voor de sportievelingen onder ons organiseert Bosland ATB Challenge op zondag 28 april 2019 een avontuurlijke ATB route van ongeveer 90 kilometer doorheen Bosland.
Het betreft een uitdagende aangeduide chronorit met veel afwisseling doorheen het mooie bosrijke landschap van de gemeenten Pelt, Hechtel – Eksel en Lommel.
Bosland beschikt over een netwerk van routes door een stuk natuur dewelke gekend is als een
paradijs met een biodiversiteit vol met afwisseling van bossen, heiden, landduinen, rivieren,
kanalen en graslanden.
Samen met het “Agentschap voor Natuur en Bos” bekijken we of er voor 1 keer niet kan gereden worden op paden dewelke in principe niet altijd toegankelijk zijn en een absolute meerwaarde betekenen voor het evenement.

Alle info vind je op http://www.boslandatbchallenge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Met sportieve groeten

Het Bosland atb challenge team
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door schuppe »

Voorzien jullie een inschrijvingsstop en tot wanneer kan ik inschrijven?
En ah ja....zijn er veel hms?
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door TaurineR »

Zorg maar al voor goed weer, ik kom ook!..
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door spaghetti_2 »

schuppe schreef: En ah ja....zijn er veel hms?
...doorheen het mooie bosrijke landschap van de gemeenten Pelt, Hechtel – Eksel en Lommel.
BikerCM29
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 26 aug 2017 16:27

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door BikerCM29 »

Hopelijk worden hier af en toe wat updates en nieuwigheden geplaatst. Is er bv. een max aantal inschrijvingen? Aangezien er een massastart is, niet onbelangrijk denk ik.
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door schuppe »

spaghetti_2 schreef:
schuppe schreef: En ah ja....zijn er veel hms?
...doorheen het mooie bosrijke landschap van de gemeenten Pelt, Hechtel – Eksel en Lommel.
En zijn er dat dan veel?
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door spaghetti_2 »

Buiten wat korte bultjes op en af gaat daar niet veel liggen vermoed ik. 400-700 hm op 100 km? Hagelandse chrono heeft er ca. 900 en is toch veel heuvelachtiger terrein.
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door LMTB »

Sorry, maar kan men ook nog ter plaatse inschrijven want ik heb een probleem met deze paragraaf in het reglement.

- Indien de organisator op grond van overmacht het evenement niet kan laten doorgaan, zal geen nieuwe datum worden voorgesteld. Het inschrijvingsbedrag zal dan slechts gedeeltelijk worden terugbetaald, rekening houdend met de gemaakte vaste kosten.
BikerCM29
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 26 aug 2017 16:27

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door BikerCM29 »

LMTB schreef:Sorry, maar kan men ook nog ter plaatse inschrijven want ik heb een probleem met deze paragraaf in het reglement.

- Indien de organisator op grond van overmacht het evenement niet kan laten doorgaan, zal geen nieuwe datum worden voorgesteld. Het inschrijvingsbedrag zal dan slechts gedeeltelijk worden terugbetaald, rekening houdend met de gemaakte vaste kosten.
Ik moet toegeven dat ik zo'n reglementen eigenlijk nooit lees als ik ergens voor inschrijf. Maar daar heb je wel een punt. Vage omschrijving...

Hoe zit dat bij andere evenementen/marathons waar je voor voorinschrijft en die door omstandigheden niet kunnen doorgaan?
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Bosland ATB Challenge 28/04/2019

Bericht door spaghetti_2 »

Staat in veel reglementen. Zo dekt de organisator zich in tegen overmacht (bv stormweer). Alle kosten worden vooraf gemaakt en de meeste organisatoren hebben geen buffer om alle kosten te maken én een jaar inkomsten over te slaan.
Plaats reactie