06.01.2019 - Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wimpie040810
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 29 jun 2011 19:46
Rijdt met: 29ers only

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door wimpie040810 »

palmbiker schreef:
wimpie040810 schreef:Wat is de staat van het parcours?
gisteren ganse dag bezig geweest op de omlopen en met propere fietsen teruggekeerd.
Thx
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door Scheldetrapper »

palmbiker schreef:
wimpie040810 schreef:Wat is de staat van het parcours?
gisteren ganse dag bezig geweest op de omlopen en met propere fietsen teruggekeerd.
Ja wij kunnen dit beamen,dat het in en rond londerzeel rond deze periode er bijna altijd droog bijligt. #-o
Juist een paar keer bijna verdronken (niet met bier),en een paar keer sterren op de ijspiste....enz.
Palmbiker,morgen een gratis bak PALM,als wij morgen met propere kledij en fiets aankomen,beloofd :drunk:
palmbiker
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: di 07 jun 2011 14:05
Rijdt met: scott scale 940 en BMC fourstroke 02

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door palmbiker »

Scheldetrapper schreef:
palmbiker schreef:
wimpie040810 schreef:Wat is de staat van het parcours?
gisteren ganse dag bezig geweest op de omlopen en met propere fietsen teruggekeerd.
Ja wij kunnen dit beamen,dat het in en rond londerzeel rond deze periode er bijna altijd droog bijligt. #-o
Juist een paar keer bijna verdronken (niet met bier),en een paar keer sterren op de ijspiste....enz.
Palmbiker,morgen een gratis bak PALM,als wij morgen met propere kledij en fiets aankomen,beloofd :drunk:
SCHELDETRAPPER,
juist terug, en al onze toeren nog eens gereden. 2 dagen later en 1 dag met regen was de fiets natuurlijk niet meer zo proper als donderdag maar dit lijkt mij wel logisch .
Alles is wel goed berijdbaar en hopelijk vannacht geen regen meer .
we kunnen misschien voor een halve bak gaan , dan kuis ik hem al eens af aan de bevoorrading ??????
TOT MORGEN EN VEEL PLEZIER ALVAST .
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door dirty »

het zal dus vettig liggen , zeker rond de tv mast te ossel en nog enkel trajecten , dit weerhoud er ons ni van om morgen aan De start te komen :-D
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door slijkridder »

T viel allemaal goed mee,k heb t daar al veel slechter weten liggen aan de zendmast,hier en daar wel ne plas,maar daar kon je gemakkelijk rond rijden,me t veloke van thuis goed voor 110km. Heb me geamuseerd,tot de volgende!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door Den Bees »

Ik kan hier gaan vertellen hoe goed het wel was , maar dit valt allemaal weg als je vlak voor je neus iemand ziet reanimeren , een geluk bij een ongeluk waren op het zelfde moment brandweerlieden aan het fietsen die de reanimatie hebben gestart , ik hoop dat de man het heeft gehaald :(
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door DDT-STAS »

Amai...da moet inderdaad schrikken zijn! Wij hopen mee dat alles goed komt.

Wij hebben ook wéér dik genoten van deze TT. Zoals reeds gezegd niets speciaal maar toch wel een mooie tocht met een goede organisatie.
Wij waren blij dat er hier en daar wat vettigheid was :-D
Tot de volgende!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1881
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door patje2 »

Vooreerst spoedig herstel aan de onfortuinlijke biker

Hier ook maar gestart eerste tochtje na de revalidatie voor de zekerheid gekozen voor de 36 km en heen en terug per fiets kwam ik aan 42 km moe maar voldaan en vooral blij dat ik terug op de mtb zit
Van het ongeval niets gezien wel iets opgevangen als ik vertrok naar huis spoedig herstel aan de onfortuinlijke biker
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door Moesj »

Genoten van deze tocht! Het lag er al bij al nog goed bij vond ik. Soms wat een natter stukje, maar was zeker niet baggeren. De kop is er weer af voor dit jaar. :-)
Vooral genoten van de klimmetjes in de omgeving van de zendmast.
Hopelijk alles goed gekomen met de biker in kwestie! Ik had onderweg inderdaad redelijk wat sirenes gehoord, maar stond er niet meteen bij stil.
Bedankt aan de organisatie!
Gebruikersavatar
siemenmoens
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 18:03
Rijdt met: Scott Spark 900RC Team AXS

Re: 06.01.2019 - Londerzeel

Bericht door siemenmoens »

Alles zou in orde zijn met collega biker!
nog een paar dagen in de kliniek ter observatie.
Plaats reactie