06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door kilted biker »

Nieuwjaar loert om de hoek :drunk: :drunk:
Dan is het ook weer tijd om naar de eerste zondag van het nieuwe jaar uit te kijken !!!
BOSRALLY in SNELLEGEM !!!
We zijn er na al die jaren toch nog in geslaagd om jullie iets nieuws te geven =D> naast de bestaande fantastische stukken.
Ook weer eens een andere invalshoek, en enkele oude bekende stukken opnieuw eens aangesneden.
Kom maar af !! Het wordt weer dolle pret :bounce: om bij ons de calorietjes te verbranden, en nadien weer bij te vullen :drunk:
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door Gino_mtb »

Deze tocht vorig jaar gereden en vond het een top-tochtje. Hopelijk zitten de toffe bos single-tracks van vorig jaar er ook opnieuw in.
Tot zondag
CARBON
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 03 jan 2019 01:55

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door CARBON »

Is de korte rit wat te doen voor kinderen ? ( niet teveel bergop ?) Mogelijkheid om eventueel in te korten ? :-k
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door Gino_mtb »

teveel bergop?
Deze rit is regio Brugge,dus vlak ... enkel de bultjes en grachten in de bosjes gaan omhoog en omlaag
Gebruikersavatar
lucvdb
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: za 01 mar 2008 23:41
Rijdt met: Specialized Levo - Specialized Epic M5

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door lucvdb »

Goeienavond,
Ik ben van Menen en heb wel goesting om deze toertocht te rijden, helaas kan ik mijn Levo niet naar Snellegem vervoeren. Iemand die toevallig ook gaat en wat extra ruimte heeft voor mij en mijn e-mtbike ?
Groetjes,
Luc
Gebruikersavatar
'tDieselke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 22 jan 2014 00:24

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door 'tDieselke »

@ 8:45 traditioneel met de collegae Snellegemse Trotters aanwezig. (o)
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door TomP »

Vandaag de korte rit gedaan hier, prachtig parcours! Ene bos na het andere en allemaal leuke singletracks. De organisatie kan mss nog wat verbeteren op vlak van bepijling (soms wat onduidelijk + dubbele rijrichting beter signaleren) en afspuitstand met wat weinig druk op de slangen. Maar het parcours maakt dit allemaal goed, dus ik schrijf deze al op voor volgend jaar.
Gebruikersavatar
lange Peter
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 13:45
Rijdt met: bmc 4 cilinder

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door lange Peter »

Ik heb mij hier naar goeie gewoonte goed geamuseerd in Snellegem.
Deze tocht staat al enkele jaren bekend als toptocht met de gekende leuke singletracks en bosrijk parkoers.

Voor mij persoonlijk was de bepijling wel duidelijk,ik heb eigenlijk niet getwijfeld of misreden.
Tot volgend jaar =D>
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door Brede Boskanter »

Deze morgen hier ook gereden samen met 30 andere boskantrijders . Fantastisch parcours , voldoende bevoorrading en leuk weer , wat wil een mens nog meer om het nieuwe jaar in te zetten . Bedankt aan de organisatoren voor jullie vele werk en tot volgend jaar . Ik wil ook van de gemeenheid gebruik maken om jullie allen uit te nodigen op onze winterrit in Moorslede op zondag 20 januari . Grtjs
Gebruikersavatar
exceed9.9
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 15 jun 2017 21:37
Rijdt met: copperhead 3 , canyon exceed cf 9.9 slx

Re: 06.01.2019 - Snellegem - Bosrally

Bericht door exceed9.9 »

Deze morgen ook de rit gedaan en op het begin waren we allemaal een beetje te onstuimig en reden we eventjes mis ,maar voor de rest was alles goed uitgepijld .het deet gewoon een beetje pijn na twee maanden niet meer op de fiets te hebben gezeten.Maar we werken terug aan de conditie. Bij leven en welzijn tot volgende jaar.grts JB
Plaats reactie