06.01.2019 - Huijbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
EDB1
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 25 okt 2016 20:38

06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door EDB1 »

Ik zie op de kalender dat er deze maand 2 tochten in Huijbergen plaatsvinden. Weet er iemand iets meer over die van morgen? Vorig jaar waren er 1400 deelnemers lees ik, hopelijk wordt het dan niet te veel filerijden.
BenGuy
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 02 dec 2018 17:08

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door BenGuy »

EDB1 schreef:Ik zie op de kalender dat er deze maand 2 tochten in Huijbergen plaatsvinden. Weet er iemand iets meer over die van morgen? Vorig jaar waren er 1400 deelnemers lees ik, hopelijk wordt het dan niet te veel filerijden.
Het is er wel altijd druk hoor. Dat komt(naar mijn gevoel) omdat de inschrijvingsmarge nogal kort is.

https://www.strava.com/clubs/490295/posts/3981915" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik weet niet of de link het doet, wanneer je geen strava hebt??

Anders, dit is de info die er staat:

MTB Woensdrecht rijdt mee..
Op 6 januari 2019 wordt de ATB toertocht van Wielercomité Huijbergen verreden.

Permanence: MFC De Kloek aan de Prior Borrekensstraat 1, 4635BW Huijbergen

- Start tussen 8.30 en 10.30 uur
- 30 of 50 km
- Inschrijving € 5
- Afspuitstand
- Douches
- Er is een bewaakte fietsenstalling

Het dragen van een HELM tijdens het fietsen is op alle MTB toertochten in Woensdrecht verplicht!
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door jari2057 »

Ik vraag mij af bewaakte fietsstalling zonder nummers heb mijn fiets toch maar op slot gezet wel prachtig parcours
BenGuy
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 02 dec 2018 17:08

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door BenGuy »

Wat een uitdagend parcours hadden ze dit jaar ervan gemaakt! :-D

Je kan schrijven wat je wil, maar de organisatie was top, en ook eindelijk een bewaakte fietsenstalling in Huijbergen gaf wel een gerust gemoed. Buurtpreventie was aanwezig in de omgeving waar de auto's geparkeerd stonden met fietsen achterop. Ik hoop voor deze organisatie dat er nu eens geen fietsen zijn gestolen, want dat verdienen ze dubbel en dik! =D> Het was een topochtend (o)
RIBI
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 18:23
Rijdt met: showa-massini

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door RIBI »

Ritje was top.
Ben van de streek, en het parcours was met alles wat hier te beleven is.
Het weer en de staat van het parcours waren natuurlijk ook pluspunten.
Weinig hinder gehad van de andere rijders.
Waren wel korte km :roll:
dikke proficiat voor de organisatie.
hop naar "trapke op" binnen enkele weken.
BenGuy
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 02 dec 2018 17:08

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door BenGuy »

RIBI schreef: Waren wel korte km :roll:
Ik heb de langste route gevolgd, en mijn teller eindigde op 50,2 km. Na correctie STRAVA 50,81 km.(Voor wat het waard is natuurlijk :wink: )
Ik ben ook van de streek en woon in Woensdrecht. :lol:
BenGuy
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 02 dec 2018 17:08

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door BenGuy »

Hier staat een verslagje met een flimpje van deze toertocht.
https://mtbwoensdrecht.wixsite.com/mtbw ... huijbergen" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door marie 66 »

Prachtige rit :-D ik was hier de eerste keer en was aangenaam verrast :-D

Ik heb wat sfeerbeeldjes genomen onderweg, niet van superieure kwaliteit wegens het duistere weer ... maar ja, we zijn nog in de donkerste dagen van het jaar :-)
http://mccfoto.wixsite.com/marie66/biking-cycling

Groetjes en nog veel fietsplezier.
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door Motorbiker »

HUIJBERGEN 20.01.2019 met start aan het café

Aan -7°C zijn de banaantjes klein.
HUIJBERGEN; mtb aan' t café.
5u30. Rrechts van mij loopt de wekker in mijn GSM af en zie ik de actuele KMI meteo: -5°C, strakke wind, open hemel.
Links van mij en aan de andere kant van het bed, nog altijd één van de mooiste panorama's met lichte verwijzing naar de Twin terril van Loos-En-Gohelle En door een aantal donkere Kasteelbieren gisterenavond, aardig op temperatuur.
Maar Forumbiker zijn brengt verplichtingen met zich mee, en haast ik me naar beneden. Waar de kat weer met haar bevroren tong aan' t raam plakt. Je mag zeggen wat je wil maar driedubbel glas isoleert formidabel. Een beetje met de warme haardroger op de binnenkant van de ruit blazen, en onze Lowie kan volop van zijn korrels genieten.
Matthias pikt me op en op de tonen van Dimitri Like en Vegas Mike, shaken we tot in Huijbergen. Fuck is dat koud. We rassembleren met Steve, Jeroen en Hans en gaan van start. Anderhalve km fietspad als de tracks beginnen. Wat volgt zijn 42km sublieme single-tracks, georchestreerd door een biker met kennis van zaken en liefhebber (waarschijnlijk van vrouwen) maar vooral van A Wholla Lotta Fun.. Bevroren vingers en voeten, centimeterpietjes, ... . We hadden het er allemaal voor over. Na ongeveer 38km was het vat af, maar de passie bleef intact.
Voor mij de mooiste in de streek.
anho
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:33
Rijdt met: Merida Big nine 3000d Carbon, Giant Anthem

Re: 06.01.2019 - Huijbergen

Bericht door anho »

Motorbiker schreef:HUIJBERGEN 20.01.2019 met start aan het café

Aan -7°C zijn de banaantjes klein.
HUIJBERGEN; mtb aan' t café.
5u30. Rrechts van mij loopt de wekker in mijn GSM af en zie ik de actuele KMI meteo: -5°C, strakke wind, open hemel.
Links van mij en aan de andere kant van het bed, nog altijd één van de mooiste panorama's met lichte verwijzing naar de Twin terril van Loos-En-Gohelle En door een aantal donkere Kasteelbieren gisterenavond, aardig op temperatuur.
Maar Forumbiker zijn brengt verplichtingen met zich mee, en haast ik me naar beneden. Waar de kat weer met haar bevroren tong aan' t raam plakt. Je mag zeggen wat je wil maar driedubbel glas isoleert formidabel. Een beetje met de warme haardroger op de binnenkant van de ruit blazen, en onze Lowie kan volop van zijn korrels genieten.
Matthias pikt me op en op de tonen van Dimitri Like en Vegas Mike, shaken we tot in Huijbergen. Fuck is dat koud. We rassembleren met Steve, Jeroen en Hans en gaan van start. Anderhalve km fietspad als de tracks beginnen. Wat volgt zijn 42km sublieme single-tracks, georchestreerd door een biker met kennis van zaken en liefhebber (waarschijnlijk van vrouwen) maar vooral van A Wholla Lotta Fun.. Bevroren vingers en voeten, centimeterpietjes, ... . We hadden het er allemaal voor over. Na ongeveer 38km was het vat af, maar de passie bleef intact.
Voor mij de mooiste in de streek.
+1
Plaats reactie