spaghetti_2 schreef:
De levering van mijn bestelde Scott Spark RC Pro met de nieuwe XTR groep is al uitgesteld tot waarschijnlijk half 2019.. blijkbaar grote problemen met de crank, deze is door Scott vervangen door een Raceface crank.. Ook rest van de groep loopt vertraging op. Frustrerend, met de laatste Dura Ace groep was dit net hetzelfde, idem met de Ultegra 8000. Grote marketing campagne bij de introductie, en dan duurt het uiteindelijk een jaar tegen dat het beetje deftig in de winkel te verkrijgen is. Snap niet dat een groot bedrijf met decennia ervaring hier zich meermaals aan mispakt.
Ik heb midden november een Radon Jealous 10.0 met de nieuwe XTR groep besteld (behalve de crank dat is een RaceFace). Levering was voorzien voor de vierde week van 2019. Ik kreeg gisteren een mail dat levering ten minste uitgesteld is tot einde maart wegens problemen met de levering van onderdelen. Ik heb wel nog een extra korting als compensatie gekregen bovenop de 11% black friday korting. Dus ik kan er nog enigszins mee leven. Maar leuk is iets anders uiteraard.