Hulp gevraagd bij gps keuze

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
jurgen stich
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 02 nov 2017 12:27

Hulp gevraagd bij gps keuze

Bericht door jurgen stich »

Hallo
Momenteel ben ik in het bezit van een garmin edge 800 en dit is eigenlijk een afdanker van mijn schoonbroer.
Nu zou ik graag ook mijn cadans en mijn hartslag monitoren omdat ik ook op rollen rij .
Wel nu was ik aan het twijfelen want de huidige vind ik niet echt gebruiks gemakkelijk.
Of wel koop ik dus de cadans sensor en een hartslag band voor de huidige edge 800.
Of ik ga voor een nieuwe en zag bij bol.com dat de polar v650 verkocht word in een bundel met hartslagmeter en cadans sensor voor 280 € en dat wil ik er wel voor uitgeven.
Wie heeft er ervaring met die polar v650 of raden jullie meer aan de edge 800 uit te breiden ?
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Hulp gevraagd bij gps keuze

Bericht door _anonymus_ »

Geen ervaring met de Polar, maar overweeg zeker ook de Wahoo Elemnt Bolt.
Zeer gebruiksvriendelijk toestel. Ik ben er in elk geval zeer tevreden ben, als voormalig Garmin-gebruiker.
https://www.futurumshop.nl/wahoo-elemnt ... uter.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Hulp gevraagd bij gps keuze

Bericht door Free_ltd »

Ik zelf heb de 820 bundle en werkt eveneens ook perfect op de tacx.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: Hulp gevraagd bij gps keuze

Bericht door Erik.B »

De 820 explore is veel makkelijker in gebruik dan de gewone Edge, hier 279

https://www.bikeexchange.be/a/fiets-gps ... MvEALw_wcB" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Hulp gevraagd bij gps keuze

Bericht door RigolleM »

Gewoon bij uw Edge 800 blijven en chinese ANT+ sensoren aanschaffen voor weinig geld.
Als hij kapot gaat dan overwegen om een nieuw toestel aan te schaffen.
De Polar staat van de drie grote fietsGPS-merken toch op de laatste plaats. Waren in het pré-GPS tijdperk zeer goede toestellen, maar hebben mij toch nooit weten te overtuigen. Ik zet Wahoo Elemnt op één, Garmin op twee... als ik vandaag terug een fietsGPS zou moeten aanschaffen.
Plaats reactie