Ik wou hem ook graag maar hij blijkt uitverkocht

Ik kan ook nergens iets terugvinden of hij alsnog opnieuw in productie zal gaan of dat het wachten wordt tot juni 2019
Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Daar dacht ik ook nog aan maar hem dan samenstellen kost meer dan in zijn geheel kopen vrees ik. Tenzij je al onderdelen bezit en overplaatst. Wat in mijn geval niet zo zou zijn.Svinx schreef:Als frame only besteld, maar moet nog wachten tot begin november eer hij hier is. Als het al ook niet terug later wordt, want eerst ging er begin september geleverd worden...
Meeste onderdelen worden overgezet van mijn vorige fiets. Maar sinds ik pas de overstap maak naar boost dus wel nog moeten investeren in andere wielen, vork en wsl nog boost crank. Maar mits wa zoekwerk wel al paar koopjes kunnen doenzaskar72 schreef:Daar dacht ik ook nog aan maar hem dan samenstellen kost meer dan in zijn geheel kopen vrees ik. Tenzij je al onderdelen bezit en overplaatst. Wat in mijn geval niet zo zou zijn.Svinx schreef:Als frame only besteld, maar moet nog wachten tot begin november eer hij hier is. Als het al ook niet terug later wordt, want eerst ging er begin september geleverd worden...
Ik kijk mee uit naar jouw frame. Post foto’s he
Bericht door madskatingcow »
madskatingcow schreef:Je kan de unlock functie kon wijzigen door de topcap te verdraaien : https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=851
Wel vind ik dat de witte kleur van de vork niet past in het geheel, deze lijkt er 'bijgeplakt'.