17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

PRAKTISCHE INFO:
12de Euregio MTB classic
Zaterdag 17 november 2018
Adres: Gemeentelijk Sportstadion, Kolenmijn Limburg Maaslaan 2, 3630 Maasmechelen
Afstanden: 24 km – 34 km – 44 km – 55 km
Een organisatie van MTB De Toekomst Rekem ism WTC De Toekomst Rekem-Lanaken vzw, Bemong Cycling Team, Fiets-promo, VWB.
Start tussen 08u30 en 14u00
Prijs inschrijving: 5 € (leden VWB/WBV, kaarthouders Fietspromo:4 € - kinderen onder 15 jaar: gratis).
De troeven van de organisatie:

Een van de mooiste parcours op MTB-vlak
Goede afpijling
Verkeersremmende maatregelen aan oversteekplaatsen en gevaar aanduidende signalisatie
Comfortabele douches voor dames en heren
Dubbele Bike-wash
Grote autoparkings
Fotografie verzorgd door Connie Sinteur
Beveiligde fietsparkings
Materiaalpost bij de bevoorrading
Grote gratis tombola met tientallen prijzen
Unieke toegang tot bepaalde privé-terreinen met uitdagende parcours
Drank en hotdogs aan democratische prijzen
Reisweg: Via autosnelweg E314, afrit Maasmechelen – Lanaken naar Rijksweg N78. Volg de pijlen van “Leisure Valley” en/of “Decathlon” (en de speciaal geplaatste geel-fluorescerende pijlen). Het stadion ligt naast Decathlon Maasmechelen.

http://www.detoekomstrekem.be/Assign/or ... b-classic/" onclick="window.open(this.href);return false;

Fotografie wordt verzorgd door Connie Sinteur:
https://www.conniesinteurfotografie.com/


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door zaskarpro op zo 11 nov 2018 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door Connie »

Ik ben op het moment aan het speuren naar plekjes op de route om foto's te maken en naar het uitziet kan ik niet dicht in de buurt blijven van de auto, want al het moois zit natuurlijk niet langs het asfalt. Dit betekent dat ik mijn borden (u gaat dadelijk op de foto) en klok (het is nu twaalf uur) lastig mee kan slepen naar waar ik werkelijk sta. Dus ik hoop dat u allen even op de eigen apparatuur wilt kijken en de tijd onthouden als u op de foto gezet wordt door een krullenbol met te grote camera in een rode jas, dan doe ik mijn best de foto's naderhand zo snel mogelijk, op tijdsvolgorde, online te zetten!

En gewoon de volledige route gelukzalig lachend of mooi afziend rond rijden, dan staat u er altijd goed op :wink:
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Connie schreef:Ik ben op het moment aan het speuren naar plekjes op de route om foto's te maken en naar het uitziet kan ik niet dicht in de buurt blijven van de auto, want al het moois zit natuurlijk niet langs het asfalt. Dit betekent dat ik mijn borden (u gaat dadelijk op de foto) en klok (het is nu twaalf uur) lastig mee kan slepen naar waar ik werkelijk sta. Dus ik hoop dat u allen even op de eigen apparatuur wilt kijken en de tijd onthouden als u op de foto gezet wordt door een krullenbol met te grote camera in een rode jas, dan doe ik mijn best de foto's naderhand zo snel mogelijk, op tijdsvolgorde, online te zetten!

En gewoon de volledige route gelukzalig lachend of mooi afziend rond rijden, dan staat u er altijd goed op :wink:
De weergoden gaan ons goed gezind zijn. De testrun gisteren heeft aangegeven dat het parcours er erg goed zal bijliggen. Dus ik verwacht eerder gelukzalig lachende gezichten :-D
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

Op aanvraag kan ook de GPX bezorgd worden van de 55km.
Laatst gewijzigd door zaskarpro op zo 11 nov 2018 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door Dieter ex Mx-er »

Zeker aanwezig, vorig jaar flink afgezien op de 55km, dit jaar met een betere conditie hopen we overal vlot rond te vliegen :lol:
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door dirty »

Normaal gezien komen we ook met een mooie bende muddevils aan de start
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

dirty schreef:Normaal gezien komen we ook met een mooie bende muddevils aan de start
Top, kijk er naar uit om jullie te ontmoeten, het weerbeeld is ons al goedgezind
creere
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: za 20 okt 2018 20:18
Rijdt met: Scott Scale 925

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door creere »

Voor mij de eerste keer hier, hoeveel hoogtemeters in de 55 km?
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door zaskarpro »

creere schreef:Voor mij de eerste keer hier, hoeveel hoogtemeters in de 55 km?
Hey, dat gaat tussen de 500 en 600 Hm zitten, je kunt her en der enkele klimmetjes ertussen uit laten indien gewenst/nodig.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Bericht door sam2300 »

Zelfs parcours als vorig jaar? Wij logeren met de club in Landal Zutendaal, en zouden dan terug willen inpikken aan de Kikmolen. Betalen doen we dan aan de bevoorrading...
Plaats reactie